IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 18.10.2017 || Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Slovenija: Lidl se obvezao na smanjivanje šećera i soli

13.06.2017
Lidl Slovenija obvezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome će se cilju ići postupno i u uskoj suradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mjere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti kako bi što bolje osvijestio važnost zdrave prehrane s manje šećera i soli te na taj način aktivno sudjelovao u prevenciji bolesti koje su s time povezane.
 


Lidl Slovenija već je prije nekoliko godina uveo različite mjere kojima je poticao smanjivanje dodanog šećera i soli.
 
Jedan od primjera dobre prakse u tom je području Lidlova mesna privatna robna marka Svježe meso, koja sada sadrži 100%-tno mljeveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije surađuje i u podizanju svijesti o zdravoj prehrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenicima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primjerice, manja količine masnoća, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i sl.). (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top