IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Slovenija: Lidl se obvezao na smanjivanje šećera i soli

13.06.2017
Lidl Slovenija obvezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome će se cilju ići postupno i u uskoj suradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mjere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti kako bi što bolje osvijestio važnost zdrave prehrane s manje šećera i soli te na taj način aktivno sudjelovao u prevenciji bolesti koje su s time povezane.
 


Lidl Slovenija već je prije nekoliko godina uveo različite mjere kojima je poticao smanjivanje dodanog šećera i soli.
 
Jedan od primjera dobre prakse u tom je području Lidlova mesna privatna robna marka Svježe meso, koja sada sadrži 100%-tno mljeveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije surađuje i u podizanju svijesti o zdravoj prehrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenicima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primjerice, manja količine masnoća, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i sl.). (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top