IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Slovenija: Lidl se obvezao na smanjivanje šećera i soli

13.06.2017
Lidl Slovenija obvezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome će se cilju ići postupno i u uskoj suradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mjere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti kako bi što bolje osvijestio važnost zdrave prehrane s manje šećera i soli te na taj način aktivno sudjelovao u prevenciji bolesti koje su s time povezane.
 


Lidl Slovenija već je prije nekoliko godina uveo različite mjere kojima je poticao smanjivanje dodanog šećera i soli.
 
Jedan od primjera dobre prakse u tom je području Lidlova mesna privatna robna marka Svježe meso, koja sada sadrži 100%-tno mljeveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije surađuje i u podizanju svijesti o zdravoj prehrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenicima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primjerice, manja količine masnoća, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i sl.). (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top