IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Slovenija: Lidl se obvezao na smanjivanje šećera i soli

13.06.2017
Lidl Slovenija obvezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome će se cilju ići postupno i u uskoj suradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mjere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti kako bi što bolje osvijestio važnost zdrave prehrane s manje šećera i soli te na taj način aktivno sudjelovao u prevenciji bolesti koje su s time povezane.
 


Lidl Slovenija već je prije nekoliko godina uveo različite mjere kojima je poticao smanjivanje dodanog šećera i soli.
 
Jedan od primjera dobre prakse u tom je području Lidlova mesna privatna robna marka Svježe meso, koja sada sadrži 100%-tno mljeveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije surađuje i u podizanju svijesti o zdravoj prehrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenicima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primjerice, manja količine masnoća, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i sl.). (www.esmmagazine.com)

Nazad
 

 
 
 
back to top