IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 11.12.2017 || Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  NOVI Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |  Likovi iz priče Leopard i dječak oživjeli u Bajkaonici  |  Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća  |  Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju  |  Zaustavljene pošiljke krekera i keksa iz Srbije i BiH  |   ||
   

Slovenija: Lidl se obvezao na smanjivanje šećera i soli

13.06.2017
Lidl Slovenija obvezao se da će do 2025. godine smanjiti sadržaj dodanog šećera i soli u proizvodima privatne robne marke za 20%.

Ka tome će se cilju ići postupno i u uskoj suradnji s dobavljačima s kojima će trgovac pripremiti konkretne mjere.

Zajedno s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije, Lidl je pripremio razne aktivnosti kako bi što bolje osvijestio važnost zdrave prehrane s manje šećera i soli te na taj način aktivno sudjelovao u prevenciji bolesti koje su s time povezane.
 


Lidl Slovenija već je prije nekoliko godina uveo različite mjere kojima je poticao smanjivanje dodanog šećera i soli.
 
Jedan od primjera dobre prakse u tom je području Lidlova mesna privatna robna marka Svježe meso, koja sada sadrži 100%-tno mljeveno meso bez ikakvih dodataka (soli i sl.).

Lidl Slovenija s Društvom za kardiovaskularno zdravlje Slovenije surađuje i u podizanju svijesti o zdravoj prehrani i odabiru zdravih proizvoda među potrošačima, ali i među zaposlenicima.
 
Znak srca označava prehrambene proizvode s korisnim nutricionističkim svojstvima (primjerice, manja količine masnoća, zasićenih masnoća, soli, šećera, više biljnih vlakana u hrani i sl.). (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top