IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |   ||
   

Hrvatska: Lidl širi ponudu namirnica za osviještenu prehranu

08.05.2018
Nakon objavljivanja position papera za ribu i riblje proizvode, jaja iz podnog uzgoja te za smanjenje udjela soli i šećera u svojim proizvodima, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o proširenju ponude proizvoda za osviještenu prehranu unutar svoje privatne robne marke.
 
 
 
Ovim potezom, Lidl svojim kupcima želi omogućiti ponudu koja uzima u obzir njihove osobne preferencije, ali i zdravstvene zahtjeve poput intolerancija i alergija. Lidl Hrvatska odlikuje se raznolikim asortimanom koji se neprestano mijenja i obogaćuje novim proizvodima, ali i namirnicama za osviještenu prehranu poput BIO artikala, proizvoda bez laktoze i glutena, autohtonih proizvoda te veganskim i vegetarijanskim alternativama.

Lidl Hrvatska neprestano proaktivno djeluje u smjeru podizanja svijesti svojih kupaca o važnosti očuvanja zdravlja kao najvažnijeg resursa. Današnji kupci savjesno pristupaju prehrani, a moderan način života iziskuje dobru organizaciju, planiranje obroka i unos uravnoteženih namirnica u organizam, a sve kako bi se spriječio štetan utjecaj stresa kojem smo svakodnevno izloženi. Cilj Lidla Hrvatska je aktivno pratiti svjetske trendove i na domaćem tržištu kupcima omogućiti samostalan izbor proizvoda sukladno vlastitim stavovima i potrošačkim preferencijama.

Upravo zato, u Lidlovoj ponudi nalaze se: brend hrvatskih autohtonih proizvoda Okusi zavičaja, ponuda BIO proizvoda unutar Vitalnog kutka, brend Okusi svoj zavičaj s proizvodima malih hrvatskih proizvođača i OPG-ova koji se neprestano proširuje novim artiklima, suhomesnati proizvodi pod privatnom robnom markom Pikok Pure bez dodatnih pojačivača okusa, umjetnih bojila i glutena te proizvode bez laktoze i glutena, kao i mnoge druge vegetarijanske i veganske alternative.

Jedan od glavnih ciljeva Lidlovog programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra" jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o uravnoteženoj prehrani. U skladu s ovim, je započeo s izdavanjem position papera, a kroz svoj position paper o proširenju asortimana za osviještenu prehranu obvezuje se da će u Hrvatskoj svoju ponudu unutar privatne robne marke neprestano razvijati i nadopunjavati BIO artiklima, proizvodima bez glutena i laktoze, regionalnim te veganskim i vegetarijanskim proizvodima. Pritom će posebnu pažnju pridavati osiguravanju visokih standarda kvalitete proizvoda.

Nazad
 
 
 
 
back to top