IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda

16.10.2017
Nakon nedavnog izdavanja position papera o održivoj nabavi ribe, ljuskara i njihovih proizvoda, Lidl se obvezao da će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih brendova postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli za 20%.
 
 
 
Kroz svoj position paper Lidl Hrvatska želi doprinijeti edukaciji svojih potrošača o važnosti zdrave prehrane te savjesnoj i umjerenoj konzumaciji proizvoda koji u svom sastavu imaju značajniji udio šećera i soli. Budući da Lidl Hrvatska redovito prati želje i zahtjeve svojih potrošača, a s ciljem očuvanja zdravlja potrošača bez popratnog odricanja u konzumaciji omiljenih namirnica, od rujna 2017. godine intenzivno djeluje u smjeru smanjenja udjela soli u dijelu pekarskih proizvoda.

Istraživanja su pokazala da prosječan dnevni unos soli u Hrvatskoj iznosi 11,6 grama. Potaknut ovim istraživanjima koja nam pokazuju povećan dnevni unos soli u organizam, ali i u želji da preuzme odgovornost prema čovjeku i prirodi, Lidl će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih brendova postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli i to u žitaricama/pahuljicama, kruhu i pecivima, keksima i konditorskim proizvodima, gotovim jelima (pizza), mesnim prerađevinama, grickalicama.
Kruh je neizostavni dio svakodnevne prehrane i omiljena namirnica, a najviše soli konzumiramo upravo putem pekarskih proizvoda. Godišnje prosječan Hrvat pojede 70 kg kruha i peciva, a prema nekim istraživanjima, unos kuhinjske soli preko kruha i peciva iznosi 25 do 30%. Od rujna 2017. godine, Lidl Hrvatska je započeo postupno smanjivanje udjela dodane soli za 30% u bijelom, polubijelom, crnom, lovačkom i krumpirovom kruhu te kajzerici i kukuruznom bagetu, kako bi se postigao još bolji okus i zdraviji užitak. Ovih 7 proizvoda sa smanjenim udjelom soli, koji čine četvrtinu Lidlovog pekarskog asortimana, u prodaji su od 1. listopada 2017., a ovo je samo početak djelovanja na ovom području.

Nazad
 
 
 
 
back to top