IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Hrvatska: Lukav odabir zaštitnog lica

20.04.2017
Nakon što se krajem prošle godine na hrvatskom tržištu pojavio po mnogo čemu jedinstven brend – jabukovača Stari lisac – ovih dana je krenula i televizijska oglašivačka kampanja. Kako bi se Starog lisca što bolje približilo potrošačima, za glavnu zvijezdu TV spotova odabran je frontmen legendarne grupe Psihomodo Pop.
 
 
Popularni roker Davor Gobac odlična je personifikacija iskustva, samouvjerenosti i lukavstva Starog lisca. Pošto su to zapravo osobine koje većina ljudi ima, on ih u prvom TV oglasu poziva da ih se odvaže i pokazati te tako „probude Starog lisca" u sebi.
 
Početkom svibnja s emitiranjem počinje nastavak ove priče – drugi spot u kojem snalažljivi Gobac u stilu pravog starog lisca koristi trikove koji mu pomažu da nađu rješenje za jednu zanimljivu situaciju.
 
„Na snimanju spota je bilo fenomenalno! Ekipa i atmosfera su bili odlični, a Stari lisac je došao kao naručen. Zapravo, baš sam se osjećao kao pravi stari lisac koji iz iskustva zna što su užitak i zabava." – poručio je Davor Gobac.
 
Televizijsku kampanju nadopunjuje i još uvijek aktualna promocija s posebno ukrašenim zagrebačkim tramvajem linije 6. Lukavi Stari lisac u ovom je slučaju nadmudrio kontrolore  i svaki petak  između 16 i 19 sati omogućio putnicima „šestice" da se voze potpuno besplatno na relaciji Črnomerec – Sopot – Črnomerec.
 
TV spotovi s iskusnim i zabavnim Gopcem, ali i više informacija o jabukovači osvježavajućeg okusa spravljenoj od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola, dostupni su na web stranici www.starilisac.hr i na Facebook stranici „Stari lisac".
 
TV spot Stari lisac
 
Video sa snimanja spota

Nazad
 
 
 
 
back to top