IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Hrvatska: Lukav odabir zaštitnog lica

20.04.2017
Nakon što se krajem prošle godine na hrvatskom tržištu pojavio po mnogo čemu jedinstven brend – jabukovača Stari lisac – ovih dana je krenula i televizijska oglašivačka kampanja. Kako bi se Starog lisca što bolje približilo potrošačima, za glavnu zvijezdu TV spotova odabran je frontmen legendarne grupe Psihomodo Pop.
 
 
Popularni roker Davor Gobac odlična je personifikacija iskustva, samouvjerenosti i lukavstva Starog lisca. Pošto su to zapravo osobine koje većina ljudi ima, on ih u prvom TV oglasu poziva da ih se odvaže i pokazati te tako „probude Starog lisca" u sebi.
 
Početkom svibnja s emitiranjem počinje nastavak ove priče – drugi spot u kojem snalažljivi Gobac u stilu pravog starog lisca koristi trikove koji mu pomažu da nađu rješenje za jednu zanimljivu situaciju.
 
„Na snimanju spota je bilo fenomenalno! Ekipa i atmosfera su bili odlični, a Stari lisac je došao kao naručen. Zapravo, baš sam se osjećao kao pravi stari lisac koji iz iskustva zna što su užitak i zabava." – poručio je Davor Gobac.
 
Televizijsku kampanju nadopunjuje i još uvijek aktualna promocija s posebno ukrašenim zagrebačkim tramvajem linije 6. Lukavi Stari lisac u ovom je slučaju nadmudrio kontrolore  i svaki petak  između 16 i 19 sati omogućio putnicima „šestice" da se voze potpuno besplatno na relaciji Črnomerec – Sopot – Črnomerec.
 
TV spotovi s iskusnim i zabavnim Gopcem, ali i više informacija o jabukovači osvježavajućeg okusa spravljenoj od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola, dostupni su na web stranici www.starilisac.hr i na Facebook stranici „Stari lisac".
 
TV spot Stari lisac
 
Video sa snimanja spota

Nazad
 

 
 
 
back to top