IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

UK: Maloprodajno tržište u UK spremno za rast

11.07.2017
Predviđa se da će tržište hranom i namirnicama rasti 15% tijekom sljedećih pet godina, i to u vrijednosti 213 mlrd. funta, prema IGD-ovu izvješću.
 
 

Rast se predviđa u svim velikim trgovačkim kanalima, a osobito snažne rezultate imat će diskontni lanci zbog svojih ambicioznih programa u otvaranju trgovina, novih formata trgovina te opsežnih ulaganja.

IGD također predviđa da je kanal samoposluga spreman za rast od gotovo 18% tijekom sljedećih pet godina do vrijednosti od 47 mlrd. funta. Podaci pokazuju da devet od deset UK kupaca živežnih namirnica posjeti samoposlugu. Većina potrošača kaže da odabire kupnju u samoposlugama jer ih mogu brže obići i pregledati.  



Nazad
 
 
 
 
back to top