IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

UK: Maloprodajno tržište u UK spremno za rast

11.07.2017
Predviđa se da će tržište hranom i namirnicama rasti 15% tijekom sljedećih pet godina, i to u vrijednosti 213 mlrd. funta, prema IGD-ovu izvješću.
 
 

Rast se predviđa u svim velikim trgovačkim kanalima, a osobito snažne rezultate imat će diskontni lanci zbog svojih ambicioznih programa u otvaranju trgovina, novih formata trgovina te opsežnih ulaganja.

IGD također predviđa da je kanal samoposluga spreman za rast od gotovo 18% tijekom sljedećih pet godina do vrijednosti od 47 mlrd. funta. Podaci pokazuju da devet od deset UK kupaca živežnih namirnica posjeti samoposlugu. Većina potrošača kaže da odabire kupnju u samoposlugama jer ih mogu brže obići i pregledati.  



Nazad
 
 
 
 
back to top