IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |   ||
   

Hrvatska: Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu

20.04.2018
Svjedoci smo značajnih promjena u poslovnom svijetu i društvu općenito. Stoga danas ne govorimo o novim trendovima u marketingu nego se susrećemo s tsunamijem.
 
 
Bila je to  nezaboravna vožnja kroz promjene u svim marketinškim kanalima...
 
Nakon tri uspješno organizirana FMCG Summita, časopis InStore organizirao je prvi FMCG Marketing Summit jučer u zagrebačkom Plaza Event Centru.  

Prvi FMCG Marketing Summit predstavljao je mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su bili keynote speakeri Matthew Brown, Retail Futurologist i dr. Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant – koji su govorili o globalnim potrošačkim trendovima i budućnosti trgovine. 

Današnje vrijeme zahtjeva izvrsnost i specijaliziranost! Otud i ideja za ovaj Summit – temama i govornicima usko smo se usmjerili na FMCG sektor te se tako izdvojili u moru drugih marketinških konferencija. Program je zaključen, a ako se niste prijavili još nije kasno. Okupljamo FMCG marketinšku elitu, a još nam je draže što nam se prijavljuju cijeli marketinški timovi jer je to jasna poruka da je ovo što radimo potrebno tržištu. – izjavila je Jelena Domović, urednica časopisa InStore. 

FMCG sektor zaista je specifičan kada je riječ o marketinškim alatima i online tehnikama koje treba savladati i implementirati u svakodnevno poslovanje. Trendovi se nemilosrdno brzo šire, no daju i mjerljive rezultate koji su must have za svako poslovanje. U fokusu je bila što  bolja komunikacija branda s ciljem poboljšanja dosega kupca i povrata investicije (ROI). 

 






Nazad
 
 
 
 
back to top