IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Njemačka: Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom

15.02.2018
Marin Dokozić, dosadašnji izvršni direktor Lidl-a u Nemačkoj, napustio je tu poziciju, a diskonter, koji posluje u okviru Schwarz Group-e, potvrdio je da je Matthias Oppitz preuzeo operativnu odgovornost za lanac na domaćem tržištu.

Oppitz se nalazio u izvršnom odboru u Lidl Stiftung fondaciji od listopada 2014. godine, a prije toga proveo je nekoliko godina u Švicarskoj, kako bi na tom tržištu ubrzao razvoj Lidlovih operacija.
 
Dokozić je započeo karijeru u menadžment sektoru u Hrvatskoj, a kasnije mu je dodijeljeno upravljanje portugalskim poslovanjem.

Oppitz će preuzeti i dodatnu ulogu u izvršnom odboru - bit će odgovoran za Lidlovu digitalne operacije. Dodijeljen mu je zadatak daunaprijedi e-poslovanje i napravi dodatnu poveznicu između fizičkih radnji i digitalnog poslovanja. 

Samo prije nekoliko mjeseci, Lidl je značajno smanjio ponudu u okviru online shop-a u Nemačkoj i ukinuo brojne prehrambene proizvode osim vina i žestokih pića, istovremeno stavljajući fokus na neprehranu.

Izvor i foto: www.lebensmittelzeitung.net

Nazad
 
 
 
 
back to top