IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Španjolska: Mercadona investira 4 milijuna eura u održivi transport

05.03.2018
Španjolski retailer Mercadona najavio je da će ove godine investirati dodatna 4 milijuna eura kako bi osigurao bolja rješenja za održivi transport u svojoj logističkoj mreži.

U tom lancu supermarketa planiraju potrošiti novac na 49 novih kamiona s pogonom na prirodni plin, koji će opskrbljivati njihove trgovine u Madridu, Barceloni i Valenciji.

Sedam takvih vozila na prirodni plin retailer je nabavio već prošle godine.
 


Iz Mercadone kažu da ta investicija pokazuje njihovu predanost održivosti jer će pripomoći smanjenju emisije štetnih plinova i poboljšanju kvalitete zraka svojim za okoliš prikladnijim voznim parkom.

Kompanija je već uvela u svoje poslovanje manje kombije na prirodni plin, a trenutačno testira kombije na električni pogon.

K tomu, u kompaniji se razvijaju optimalna rješenja za ukrcaj vozila kako bi se smanjio broj potrebnih vožnji, smanjujući tako i emisiju stakleničkih plinova.

Iz Mercadone poručuju da 92% vozila iz njihova voznog parka sada `zadovoljava najstrože standarde emisije plinova`. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top