IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Srbija: Mercata i JTI potpisali ekskluzivni ugovor

09.06.2017

Mercata, jedan od vodećih distributera robe široke potrošnje na teritoriju Srbije, potpisala je ekskluzivni šestogodišnji ugovor o poslovnoj suradnji s kompanijom Japan Tobacco International (JTI), članicom Japan Tobacco grupe, jednom od vodećih kompanija u duhanskoj industriji i najvećim japanskim investitorom u Srbiji.

Ovim partnerstvom dodatno se osnažuje pozicija kompanije Mercata na tržištu domaće distribucije, kako u segmentu duhanskih proizvoda, tako i u segmentu robe široke potrošnje, i ojačava dugogodišnja suradnja koje predstavlja potvrdu kvalitete i stručnosti ove distributivne mreže.
Istovremeno, ovaj ugovor doprinosi budućem razvoju poslovanja kompanije JTI u Srbiji.

"Naše partnerstvo s kompanijom Japan Tobacco International (JTI), počela je još 2001. godine. Ovim ugovorom nastavljamo odličnu suradnju koja ima za cilj da dalje doprinosi razvoju trgovine na domaćem tržištu. Ovo je novi uspjeh Mercate, potvrda kvalitete i uspješnog poslovanja, i definitivno novi poticaj za nas da u budućem periodu još snažnije gradimo svoju mrežu ne samo u Srbiji, već u cijeloj regiji. Tijekom prvih pet mjeseci 2017. godine Mercata je ostvarila rast od 10 posto u tobacco segmentu i 14 posto u FMCG segmentu, čime smo napravili važan iskorak u odnosu na prethodne godine. U narednom periodu planiramo još intenzivnije ojačavati svoju poziciju kao najfleksibilnije distributivne mreže na tržištu”, izjavio je Peter Jagodič, CEO Mercate.

Didije Elena, potpredsjednik i generalni direktor JTI-a za Zapadni Balkan rekao je da je snažna veza sa Merkatom zasnovana na međusobnom razumijevanju i istinskom partnerstvu bila ključna za ostvarivanje odličnih rezultata kompanije.

"Merkata je naš ekskluzivni distributer od 2008. godine i tijekom ovog perioda JTI je postala kompanija s najbržim organskim rastom. Više smo nego udvostručili svoje sudjelovanje na tržištu koje sada prelazi 21%. JTI je usmjeren na cilj da potrošačima osigura uslugu najviše kvalitete. Merkata je definitivno pravi partner za postizanje tog cilja”, rekao je Elena.


Nazad
 
 
 
 
back to top