IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Srbija: Mercata i JTI potpisali ekskluzivni ugovor

09.06.2017

Mercata, jedan od vodećih distributera robe široke potrošnje na teritoriju Srbije, potpisala je ekskluzivni šestogodišnji ugovor o poslovnoj suradnji s kompanijom Japan Tobacco International (JTI), članicom Japan Tobacco grupe, jednom od vodećih kompanija u duhanskoj industriji i najvećim japanskim investitorom u Srbiji.

Ovim partnerstvom dodatno se osnažuje pozicija kompanije Mercata na tržištu domaće distribucije, kako u segmentu duhanskih proizvoda, tako i u segmentu robe široke potrošnje, i ojačava dugogodišnja suradnja koje predstavlja potvrdu kvalitete i stručnosti ove distributivne mreže.
Istovremeno, ovaj ugovor doprinosi budućem razvoju poslovanja kompanije JTI u Srbiji.

"Naše partnerstvo s kompanijom Japan Tobacco International (JTI), počela je još 2001. godine. Ovim ugovorom nastavljamo odličnu suradnju koja ima za cilj da dalje doprinosi razvoju trgovine na domaćem tržištu. Ovo je novi uspjeh Mercate, potvrda kvalitete i uspješnog poslovanja, i definitivno novi poticaj za nas da u budućem periodu još snažnije gradimo svoju mrežu ne samo u Srbiji, već u cijeloj regiji. Tijekom prvih pet mjeseci 2017. godine Mercata je ostvarila rast od 10 posto u tobacco segmentu i 14 posto u FMCG segmentu, čime smo napravili važan iskorak u odnosu na prethodne godine. U narednom periodu planiramo još intenzivnije ojačavati svoju poziciju kao najfleksibilnije distributivne mreže na tržištu”, izjavio je Peter Jagodič, CEO Mercate.

Didije Elena, potpredsjednik i generalni direktor JTI-a za Zapadni Balkan rekao je da je snažna veza sa Merkatom zasnovana na međusobnom razumijevanju i istinskom partnerstvu bila ključna za ostvarivanje odličnih rezultata kompanije.

"Merkata je naš ekskluzivni distributer od 2008. godine i tijekom ovog perioda JTI je postala kompanija s najbržim organskim rastom. Više smo nego udvostručili svoje sudjelovanje na tržištu koje sada prelazi 21%. JTI je usmjeren na cilj da potrošačima osigura uslugu najviše kvalitete. Merkata je definitivno pravi partner za postizanje tog cilja”, rekao je Elena.


Nazad
 
 
 
 
back to top