IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Slovenija: Mercator stabilan i dobro posluje

15.03.2017
Mercator dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je u razgovoru za ljubljansko Delo od utorka predsjednik Uprave Mercatora Toni Balažič.
 

Slovenski trgovački lanac Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, kazao je Balažič. Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 posto.

"Najveći dio proizvoda koje nudi Mercator ima podrijetlo iz regije, što je naša prednost, ali da bismo bili profitabilniji trebamo i proizvode s kojima ćemo konkurirati drugim trgovačkim lancima”, kazao je Balažič.

On nije želio komentirati stanje u Agrokoru u čijem je Mercator vlasništvu. Kazao je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura. Agrokor je značajan poslodavac u regiji i jedini sposoban sučeliti se konkurenciji stranih lanaca, naveo je Balažič dodavši kako vjeruje da je ekipa koja vodi koncern sposobna naći rješenja za sadašnje teškoće zbog pada kreditne ocjene. "Stalno se govori o Agrokorovom dugu, ali ne i o njegovom cash flowu i tome da se radi o velikom poduzeću. Mislim da problem Agrokorove zaduženosti i nije tako velik, iako se pokazuju slabosti u načinu njegova financiranja”, kazao je Balažič. 


Nazad
 
 
 
 
back to top