IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Slovenija: Mercator stabilan i dobro posluje

15.03.2017
Mercator dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je u razgovoru za ljubljansko Delo od utorka predsjednik Uprave Mercatora Toni Balažič.
 

Slovenski trgovački lanac Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, kazao je Balažič. Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 posto.

"Najveći dio proizvoda koje nudi Mercator ima podrijetlo iz regije, što je naša prednost, ali da bismo bili profitabilniji trebamo i proizvode s kojima ćemo konkurirati drugim trgovačkim lancima”, kazao je Balažič.

On nije želio komentirati stanje u Agrokoru u čijem je Mercator vlasništvu. Kazao je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura. Agrokor je značajan poslodavac u regiji i jedini sposoban sučeliti se konkurenciji stranih lanaca, naveo je Balažič dodavši kako vjeruje da je ekipa koja vodi koncern sposobna naći rješenja za sadašnje teškoće zbog pada kreditne ocjene. "Stalno se govori o Agrokorovom dugu, ali ne i o njegovom cash flowu i tome da se radi o velikom poduzeću. Mislim da problem Agrokorove zaduženosti i nije tako velik, iako se pokazuju slabosti u načinu njegova financiranja”, kazao je Balažič. 


Nazad
 
 
 
 
back to top