IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Slovenija: Mercator stabilan i dobro posluje

15.03.2017
Mercator dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je u razgovoru za ljubljansko Delo od utorka predsjednik Uprave Mercatora Toni Balažič.
 

Slovenski trgovački lanac Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, kazao je Balažič. Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 posto.

"Najveći dio proizvoda koje nudi Mercator ima podrijetlo iz regije, što je naša prednost, ali da bismo bili profitabilniji trebamo i proizvode s kojima ćemo konkurirati drugim trgovačkim lancima”, kazao je Balažič.

On nije želio komentirati stanje u Agrokoru u čijem je Mercator vlasništvu. Kazao je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura. Agrokor je značajan poslodavac u regiji i jedini sposoban sučeliti se konkurenciji stranih lanaca, naveo je Balažič dodavši kako vjeruje da je ekipa koja vodi koncern sposobna naći rješenja za sadašnje teškoće zbog pada kreditne ocjene. "Stalno se govori o Agrokorovom dugu, ali ne i o njegovom cash flowu i tome da se radi o velikom poduzeću. Mislim da problem Agrokorove zaduženosti i nije tako velik, iako se pokazuju slabosti u načinu njegova financiranja”, kazao je Balažič. 


Nazad
 
 
 
 
back to top