IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Slovenija: Mercator stabilan i dobro posluje

15.03.2017
Mercator dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je u razgovoru za ljubljansko Delo od utorka predsjednik Uprave Mercatora Toni Balažič.
 

Slovenski trgovački lanac Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, kazao je Balažič. Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekadašnjih 45 smanjio na 30 posto.

"Najveći dio proizvoda koje nudi Mercator ima podrijetlo iz regije, što je naša prednost, ali da bismo bili profitabilniji trebamo i proizvode s kojima ćemo konkurirati drugim trgovačkim lancima”, kazao je Balažič.

On nije želio komentirati stanje u Agrokoru u čijem je Mercator vlasništvu. Kazao je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura. Agrokor je značajan poslodavac u regiji i jedini sposoban sučeliti se konkurenciji stranih lanaca, naveo je Balažič dodavši kako vjeruje da je ekipa koja vodi koncern sposobna naći rješenja za sadašnje teškoće zbog pada kreditne ocjene. "Stalno se govori o Agrokorovom dugu, ali ne i o njegovom cash flowu i tome da se radi o velikom poduzeću. Mislim da problem Agrokorove zaduženosti i nije tako velik, iako se pokazuju slabosti u načinu njegova financiranja”, kazao je Balažič. 


Nazad
 
 
 
 
back to top