IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |  Ponovno se otvara renovinarni hipermarket Tommy  |   Spar ušao na tržište Malte, otvorio prvi supermarket  |  Nova pravila u deklariranju i reklamiranju hrane stupila na snagu  |  Najveća dm ženska utrka do sada okupila 7.880 sudionika  |   ||
   

Slovenija: Mercator u 2018. planira 2,4 milijarde eura prihoda od prodaje

14.12.2017
Nadzorni odbor Mercatora prihvatio je plan poslovanja koji predviđa povećanje prihoda i dobiti u idućim godinama, objavio je slovenski trgovački lanac u većinskom vlasništvu Agrokora.
 
 
 

Za 2018. godinu planiran je prihod od prodaje u visini od 2,4 milijarde eura, s postupnim rastom i u slijedećim godinama, pa bi prihod u 2021. godini trebao iznositi 2,5 milijardi, objavio je Mercator  u priopćenju za javnost u srijedu.

Bruto dobit prije poreza i amortizacije (EBITDA) u idućoj godini trebala bi iznositi 97 milijuna eura, a prihodi Mercatora idućih bi godina po prihvaćenom poslovnom planu trebali rasti za tri posto godišnje.

Prihod Mercatora u 2016. godini iznosio je 2,37 milijardi eura, a u prvih devet mjeseci ove  godine 1,730 milijardi. Prema planu za iduću godinu, Mercator bi 56,2 posto prihoda trebao ostvariti u Sloveniji, 32,3 posto u Srbiji, 5,5 posto u Crnoj Gori i 5,1 posto u BiH. Najniži prihod iduće godine ostvarit će u Hrvatskoj jer je maloprodajna mreža nakon spajanja s Agrokorom prepuštena Konzumu, pa sada Mercator u Hrvatskoj ostvaruje samo prihode od nekretnina u svom vlasništvu.

Mercator za iduću godinu planira investicije od 37,7 milijuna eura, od čega skoro polovicu za jačanje maloprodajnih kapaciteta.

U idućoj godini kompanija će u više koraka nastaviti s prodajom poslovnog prostora, monetizacijom, od čega će utržak najvećim dijelom biti namijeniti smanjivanju financijskih obveza prema bankama.
Na taj će se način omogućiti i nove Mercatorove investicije, prvenstveno u novi logističko-distribucijski centar u Ljubljani, priopćio je Mercator.
 
 
 
 
Autor/izvor: SEEbiz / H 

Nazad
 
 
 
 
back to top