IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska/Slovenija: Mercator u prvom kvartalu povećao prihod od prodaje

24.05.2018
Trgovački lanac Mercator povećao je u prvom tromjesečju ove godine prihod od prodaje za 1,3 posto u odnosu na prvi lanjski kvartal, dok mu je bruto dobit (EBITDA) iznosila 25,8 milijuna eura, 36,5 posto više nego u istom razdoblju 2017, objavila je u utorak slovenska kompanija u većinskom vlasništvu Agrokora.

Krajem prošlog mjeseca Mercator je objavio da je lani, po prvi put od 2011. godine, povećao čisti prihod od maloprodaje koji je porastao za 2,5 posto, na 1,6 milijardi eura. Unatoč tome, kompanija je za prošlu godinu prijavila gubitak od 184,4 milijuna eura zbog ispravka vrijednosti svojih nekretnina, odnosno jednokratnog smanjenja njihove procijenjene vrijednosti.

Direktor Mercatora Tomislav Čizmić izjavio je da poslovni rezultat koji znatno nadmašuje lanjski, odražava novu poslovnu strategiju.

Uveli smo nov koncept trgovina, nastavljamo s njihovom obnovom i jačamo konkurentnost usluga, a prilagodili smo i prodajni asortiman, u prvom redu ponudom svježih i lokalnih proizvoda za kojima je najveća potražnja
, naveo je Čizmić u priopćenju za javnost.

Osim toga, dodao je, Mercator i u ovoj godini uredno ispunjava sve svoje obveze prema bankama i poslovnim partnerima.

Nazad
 
 
 
 
back to top