IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

UK: Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije

21.04.2017
Mondelez International otvara četiri nove proizvodne linije u tvornici čokolade u Bournvilleu u Ujedinjenom Kraljevstvu – a to je investicija vrijedna 75 milijuna funta.

Dvije će nove linije proizvoditi brand Cadbury Milk, njihov klasični osnovni asortiman: čokolade Cadbury Dairy Milk s karamelom, Cadbury Dairy Milk s voćem i lješnjakom, Cadbury Dairy Milk s lješnjakom i obične Cadbury Dairy Milk pločice.
  

 
Investicija će, kažu u Mondelezu, omogućiti da proizvodnja Dairy Milk proizvoda ostane u Bournevilleu – domu branda Cadbury u Birminghamu.

Druge dvije proizvodne linije proizvodit će čokoladni asortiman poput Cadbury Roses i Heroes – što je prvo značajno ulaganje u Cadburyjev asortiman u 30 godina.
 
Linija za proizvodnju pločica Cadbury Dairy Milk proizvodi do 8 tona čokolade na sat, odnosno 1,2 milijuna pločica dnevno, ovisno o veličini pločica.
 
Linije za proizvodnju Cadbury Roses i Heroes proizvode do 5 tona proizvoda na sat, odnosno 13 milijuna slatkiša dnevno.
 
Povećanje kapaciteta rezultat je trogodišnjeg rada na ekspanziji. (www.foodbev.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top