IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

UK: Mondelez širi program održivosti Cocoa Life

30.08.2017
Mondelez International najavio je da proširuje svoj program održivosti Cocoa Life u novom partnerstvu između Cadbury čokolada i Fairtradea.

Svi će Cadburyjevi proizvodi u Velikoj Britaniji i Irskoj od svibnja sljedeće godine u fazama biti obuhvaćeni jedinstvenim programom proizvodnje iz održivih izvora.
 
Pet puta više Cadburyjevih čokoladnih proizvoda na tom će tržištu sada biti proizvedeno od kakaa iz održivih resursa.
 


Do 2019. sve Cadburyjeve čokolade u UK i Irskoj bit će brandirane kao Cocoa Life, što znači da Cadburyjevi mliječni proizvodi koji su prije imali Fairtradeov certifikat više neće nositi znak Fairtradea.

No, Cadbury i Fairtrade odsad će zajedno raditi na novim programima koji će pridonijeti boljoj budućnosti poljoprivrednih zajednica, kao što je prilagodba na klimatske promjene i razvoj poljoprivrednih organizacija.

Putem Cocoa Lifea želimo našim proizvođačima kakaa postati partner na kojega mogu računati, a ne samo kupac, rekao je Glenn Caton, voditelj za Sjevernu Europu u Mondelez Internationalu. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top