IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

UK: Mondelez širi program održivosti Cocoa Life

30.08.2017
Mondelez International najavio je da proširuje svoj program održivosti Cocoa Life u novom partnerstvu između Cadbury čokolada i Fairtradea.

Svi će Cadburyjevi proizvodi u Velikoj Britaniji i Irskoj od svibnja sljedeće godine u fazama biti obuhvaćeni jedinstvenim programom proizvodnje iz održivih izvora.
 
Pet puta više Cadburyjevih čokoladnih proizvoda na tom će tržištu sada biti proizvedeno od kakaa iz održivih resursa.
 


Do 2019. sve Cadburyjeve čokolade u UK i Irskoj bit će brandirane kao Cocoa Life, što znači da Cadburyjevi mliječni proizvodi koji su prije imali Fairtradeov certifikat više neće nositi znak Fairtradea.

No, Cadbury i Fairtrade odsad će zajedno raditi na novim programima koji će pridonijeti boljoj budućnosti poljoprivrednih zajednica, kao što je prilagodba na klimatske promjene i razvoj poljoprivrednih organizacija.

Putem Cocoa Lifea želimo našim proizvođačima kakaa postati partner na kojega mogu računati, a ne samo kupac, rekao je Glenn Caton, voditelj za Sjevernu Europu u Mondelez Internationalu. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top