IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

UK: Mondelez širi program održivosti Cocoa Life

30.08.2017
Mondelez International najavio je da proširuje svoj program održivosti Cocoa Life u novom partnerstvu između Cadbury čokolada i Fairtradea.

Svi će Cadburyjevi proizvodi u Velikoj Britaniji i Irskoj od svibnja sljedeće godine u fazama biti obuhvaćeni jedinstvenim programom proizvodnje iz održivih izvora.
 
Pet puta više Cadburyjevih čokoladnih proizvoda na tom će tržištu sada biti proizvedeno od kakaa iz održivih resursa.
 


Do 2019. sve Cadburyjeve čokolade u UK i Irskoj bit će brandirane kao Cocoa Life, što znači da Cadburyjevi mliječni proizvodi koji su prije imali Fairtradeov certifikat više neće nositi znak Fairtradea.

No, Cadbury i Fairtrade odsad će zajedno raditi na novim programima koji će pridonijeti boljoj budućnosti poljoprivrednih zajednica, kao što je prilagodba na klimatske promjene i razvoj poljoprivrednih organizacija.

Putem Cocoa Lifea želimo našim proizvođačima kakaa postati partner na kojega mogu računati, a ne samo kupac, rekao je Glenn Caton, voditelj za Sjevernu Europu u Mondelez Internationalu. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top