IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

UK: Mondelez širi program održivosti Cocoa Life

30.08.2017
Mondelez International najavio je da proširuje svoj program održivosti Cocoa Life u novom partnerstvu između Cadbury čokolada i Fairtradea.

Svi će Cadburyjevi proizvodi u Velikoj Britaniji i Irskoj od svibnja sljedeće godine u fazama biti obuhvaćeni jedinstvenim programom proizvodnje iz održivih izvora.
 
Pet puta više Cadburyjevih čokoladnih proizvoda na tom će tržištu sada biti proizvedeno od kakaa iz održivih resursa.
 


Do 2019. sve Cadburyjeve čokolade u UK i Irskoj bit će brandirane kao Cocoa Life, što znači da Cadburyjevi mliječni proizvodi koji su prije imali Fairtradeov certifikat više neće nositi znak Fairtradea.

No, Cadbury i Fairtrade odsad će zajedno raditi na novim programima koji će pridonijeti boljoj budućnosti poljoprivrednih zajednica, kao što je prilagodba na klimatske promjene i razvoj poljoprivrednih organizacija.

Putem Cocoa Lifea želimo našim proizvođačima kakaa postati partner na kojega mogu računati, a ne samo kupac, rekao je Glenn Caton, voditelj za Sjevernu Europu u Mondelez Internationalu. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top