IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: MultiPlusCard širi listu partnera koji uvode MultiPlusCard cijene

14.03.2017
MultiPlusCard širi listu partnera koji uvode MultiPlusCard cijene te će od sada, uz Konzum, pogodnosti kupnje po nižim MultiPlusCard cijenama vrijediti i za kupce na kioscima Tiska, Tisak media centrima, Intersportu, Modiani te web shopu abrakadabra.com
 


Kupnja na kioscima Tiska, u Tisak media centrima, Intersportu, Modiani i web shopu abrakadabra.com, sada će korisnicima MultiPlusCard kartice biti jeftinija i mimo posebnih redovnih akcija, jer će veliki broj artikala svakog mjeseca biti snižen isključivo za korisnike najpopularnije kartice vjernosti u Hrvatskoj. Kupci će na policama pored uobičajene cijene moći vidjeti i sniženu MultiPlusCard cijenu, što će im donijeti uštede i do 50 posto, a svi koji nisu korisnici kartice mogu na licu mjesta zatražiti karticu i iskoristiti tu pogodnost te kući otići s ostvarenom uštedom. 

„U MultiPlus Cardu kontinuirano razvijamo modele dodatnih pogodnosti za svoje članove kako bismo nagradili njihovu vjernost. S obzirom na izvrsne rezultate u Konzumu, u kojem su kupci prepoznali sve mogućnosti uštede prateći MultiPlusCard cijenu, ovu pogodnosti uvodimo i kod drugih naših partnera. Na ovaj način, svim svojim članovima, korisnicama MultiPlusCard kartice omogućavamo još povoljniju kupnju i uštedu odmah"- izjavio je Dražen Jurković, predsjednik Uprave MultiPlusCard d.o.o.

Kako bi nagradio vjernost svojih kupaca, Konzum je u listopadu 2016. godine za sve korisnike MultiPlusCard kartica uveo niže cijene za čak 1.000 premium domaćih i stranih proizvoda u rasponu od 15 do 50 posto na sve kategorije proizvoda. Na takav način je svakodnevna kupnja u Konzumu, uz sve redovne promotivne ponude, postala još povoljnija za korisnike MultiPlusCard kartica. 

Članstvo u MultiPlusCard programu sada se dodatno isplati, a postupak dobivanja kartice je vrlo jednostavan. Naime, potrebno je samo ispuniti pristupnicu koja se nalazi na prodajnim mjestima partnera i potpisanu ubaciti u kutiju ili ispuniti prijavu online.



Nazad
 
 
 
 
back to top