IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Svijet: Nestlé objavio dugoročne planove do 2020. godine s ciljem podrške održivom razvoju

14.03.2017
U skladu s dugoročnim ciljevima, na koje se obvezala u znak podrške planu Ujedinjenih naroda za održivi razvoj do 2030., kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine poduzeti značajne korake u svom poslovanju.
 
 
U narednim godinama Nestlé će tako raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 milijuna djece, pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 milijuna ljudi u zajednicama koje su izravno povezane s poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju utjecaja svog poslovanja na lokalnu zajednicu i njegovom svođenju na nulu.
 

Na ovaj način kompanija doprinosi društvu kroz tri ključna segmenta svog poslovanja – pojedince i obitelji, zajednicu te planet. Jedan takav primjer je i globalna obaveza smanjenja šećera u konditorskim proizvodima Nestléa za 5 posto do 2020. godine, što znači da će samo u Europi postizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera. Osim toga, na globalnom će se nivou za 10% smanjiti i udio dodane soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva umjetna bojila. Kompanija će, također, do 2020. u svoje proizvode dodati najmanje 750 milijuna porcija povrća, 300 milijuna porcija žitarica bogatih hranjivim tvarima, mahunarki i mekinja te više orašastih plodova i sjemenki.  

Ovi i drugi primjeri objedinjeni su u izvješću o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrijednosti i realizacija naših obveza 2016". U okviru izvješća detaljno su obrazložene i 42 Nestléove društvene obveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabilježila, kao i budući planovi. Sve navedene stavke pomogle su da kompanija dođe na sam vrh Dow Jones Sustainability Indexa za 2016., koji ocjenjuje globalne kompanije na temelju učinka u segmentu održivog razvoja. 

Više informacija o radu kompanije Nestlé dostupno je u sažetku izvještaja.

„Godišnji izvještaj kompanije Nestlé za 2016. godinu" možete pogledati na linku.



Nazad
 
 
 
 
back to top