IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Svijet: Nestlé objavio dugoročne planove do 2020. godine s ciljem podrške održivom razvoju

14.03.2017
U skladu s dugoročnim ciljevima, na koje se obvezala u znak podrške planu Ujedinjenih naroda za održivi razvoj do 2030., kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine poduzeti značajne korake u svom poslovanju.
 
 
U narednim godinama Nestlé će tako raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 milijuna djece, pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 milijuna ljudi u zajednicama koje su izravno povezane s poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju utjecaja svog poslovanja na lokalnu zajednicu i njegovom svođenju na nulu.
 

Na ovaj način kompanija doprinosi društvu kroz tri ključna segmenta svog poslovanja – pojedince i obitelji, zajednicu te planet. Jedan takav primjer je i globalna obaveza smanjenja šećera u konditorskim proizvodima Nestléa za 5 posto do 2020. godine, što znači da će samo u Europi postizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera. Osim toga, na globalnom će se nivou za 10% smanjiti i udio dodane soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva umjetna bojila. Kompanija će, također, do 2020. u svoje proizvode dodati najmanje 750 milijuna porcija povrća, 300 milijuna porcija žitarica bogatih hranjivim tvarima, mahunarki i mekinja te više orašastih plodova i sjemenki.  

Ovi i drugi primjeri objedinjeni su u izvješću o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrijednosti i realizacija naših obveza 2016". U okviru izvješća detaljno su obrazložene i 42 Nestléove društvene obveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabilježila, kao i budući planovi. Sve navedene stavke pomogle su da kompanija dođe na sam vrh Dow Jones Sustainability Indexa za 2016., koji ocjenjuje globalne kompanije na temelju učinka u segmentu održivog razvoja. 

Više informacija o radu kompanije Nestlé dostupno je u sažetku izvještaja.

„Godišnji izvještaj kompanije Nestlé za 2016. godinu" možete pogledati na linku.



Nazad
 

 
 
 
back to top