IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.03.2017 || Ferrero ugovorio kupnju prvoklasnog američkog slastičara  |  Marko Pipunić proglašen Poduzetnikom godine  |  Poznata prva tri finalista Metro Junior Top Chefa  |  Henkel, Tommy i Hajduk Zajedno za dalmatinske nogometne klubove  |   Obnovljeni Tuš supermarket Ptuj   |  RADIONICA: NAPREDNE TEHNIKE PREGOVARANJA S TRGOVCIMA!   |  Aldi uskoro počinje poslovati u Italiji  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Linija organskih brašna Superfoods by Encian  |  Crnagoracoop izvozi kavu u SAD  |  Nova proizvodna linija za punjenje u boce Prolom vode  |  Ireni Domjanović produljen mandat članice Uprave Optima Telekoma  |  Kompanija Jaffa preuzela Banini  |  Lactalis povisio ponudu za kupnju Parmalata  |  Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  P&G i METRO ukazuju na globalni problem nedostatka pitke vode  |   Kofola u 2016.: postojan rast u Češkoj i Slovačkoj, širenje u Adriatic regiji te oporavak u Poljsk  |  „Superheroji po vašoj mjeri” i P&G  |  Njemački lanci u Australiji  |  SPOT platforma za upravljanje opskrbnim lancem doživjela je veliku nadogradnju  |   ||
   

Svijet: Nestlé objavio dugoročne planove do 2020. godine s ciljem podrške održivom razvoju

14.03.2017
U skladu s dugoročnim ciljevima, na koje se obvezala u znak podrške planu Ujedinjenih naroda za održivi razvoj do 2030., kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine poduzeti značajne korake u svom poslovanju.
 
 
U narednim godinama Nestlé će tako raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 milijuna djece, pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 milijuna ljudi u zajednicama koje su izravno povezane s poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju utjecaja svog poslovanja na lokalnu zajednicu i njegovom svođenju na nulu.
 

Na ovaj način kompanija doprinosi društvu kroz tri ključna segmenta svog poslovanja – pojedince i obitelji, zajednicu te planet. Jedan takav primjer je i globalna obaveza smanjenja šećera u konditorskim proizvodima Nestléa za 5 posto do 2020. godine, što znači da će samo u Europi postizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera. Osim toga, na globalnom će se nivou za 10% smanjiti i udio dodane soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva umjetna bojila. Kompanija će, također, do 2020. u svoje proizvode dodati najmanje 750 milijuna porcija povrća, 300 milijuna porcija žitarica bogatih hranjivim tvarima, mahunarki i mekinja te više orašastih plodova i sjemenki.  

Ovi i drugi primjeri objedinjeni su u izvješću o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrijednosti i realizacija naših obveza 2016". U okviru izvješća detaljno su obrazložene i 42 Nestléove društvene obveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabilježila, kao i budući planovi. Sve navedene stavke pomogle su da kompanija dođe na sam vrh Dow Jones Sustainability Indexa za 2016., koji ocjenjuje globalne kompanije na temelju učinka u segmentu održivog razvoja. 

Više informacija o radu kompanije Nestlé dostupno je u sažetku izvještaja.

„Godišnji izvještaj kompanije Nestlé za 2016. godinu" možete pogledati na linku.



Nazad
 

 
 
 
back to top