IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Nova internetska stranica Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a

11.04.2018
Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore pokrenulo je službenu internetsku stranicu www.udruzenjepivara.hr koja na jednome mjestu donosi vrijedne informacije o pivu, pivarskoj industriji i aktivnostima Udruženja. 
 
 
Nova stranica unutar pet kategorija donosit će aktualne i zanimljive informacije o hrvatskoj i europskoj pivarskoj industriji te zdravstvenim učincima umjerene konzumacije piva kao i novosti vezane uz aktualnu društveno odgovornu kampanju Udruženja Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne. 

Iznimno smo ponosni što smo kao predstavnici pivarske industrije u Hrvatskoj pokrenuli stranicu koja će na jednome mjestu donositi informacije o aktualnim aktivnostima Udruženja te domaćoj i europskoj pivarskoj sceni kao i znanstvene tekstove koji govore u prilog umjerenoj konzumaciji piva za zdravlje. Cilj nam je kvalitetnim i aktualnim sadržajem podignuti svijest o važnosti domaće pivarske industrije za cjelokupno gospodarstvo, ali također biti vodeći glas odgovorne i umjerene konzumacije piva. Nadamo se da će korisnici na našoj stranici pronaći sve potrebne informacije, a mi ćemo je nastaviti obogaćivati relevantnim sadržajem i novostima iz svijeta piva. - izjavio je Pero Ivanković, predsjednik Udruženja proizvođača piva HGK-a, u povodu predstavljanja stranice. 

1,8 posto bruto domaćeg proizvoda 
Domaća pivarska industrija stabilna je, jaka i prosperitetna industrija te predstavlja vitalni čimbenik nacionalnoga gospodarstva. Izravno i neizravno u sektoru je stvoreno 4,2 milijarde bruto dodane vrijednosti, što predstavlja 1,8 posto hrvatskog BDP-a.
 
Znatan je i doprinos hrvatskom gospodarstvu u pogledu broja zaposlenih. U svim granama pivarske industrije zaposleno je više od 23 000 ljudi, što znači da je na svako radno mjesto u sektoru još 12 do 13 radnih mjesta neizravno stvoreno u ostatku gospodarstva.
 
To su samoneki od podataka koji se nalaze u kategoriji O nama, a koji su proizišli iz rezultata Studije o utjecaju pivarske industrije na hrvatsko gospodarstvo koju je prošle godine izradio Ekonomski institut u Zagrebu.
 
Cjelokupni rezultati te studije odsad se mogu pronaći i na novoj stranici.

Društveno odgovorna industrija 
Uz pozitivan utjecaj na cjelokupno domaće gospodarstvo, pivarska industrija jedina od alkoholnih industrija od 2008. godine sustavno provodi društveno odgovorne kampanje.
 
Od 2015. godine Udruženje u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva Republike Hrvatske provodi kampanju Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, kojoj je cilj sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola podizanjem svijesti javnosti o potrebi dosljednog provođenja zakona kojim su zabranjene prodaja i konzumacija alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.
Sve novosti vezane uz aktualnu kampanju bit će također dostupne na stranici, u kategoriji koja nosi naziv kampanje. 

Pivo i zdravlje
Tekstove u kategoriji Pivo i zdravlje potpisuje priznata nutricionistica doc. dr. sc. Darija Vranešić Bender, koja obrađuje mnogobrojne teme u kojima se bavi pozitivnim učincima umjerene konzumacije piva na zdravlje.
 
Koji su najčešći mitovi vezani uz pivo, uzrokuje li ono pivski trbuh, zašto je dobro piti pivo uz obrok te kakav je utjecaj piva na zdravlje srca i krvnih žila samo su neke od zanimljivosti o kojima se može čitati u ovoj kategoriji.

www.udruzenjepivara.hr 



Nazad
 
 
 
 
back to top