IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Makedonija: Nova investicija Vipra za pakiranje ajvara

03.10.2017

Odnedavno, blagi i ljuti ajvar kompanije Vipro su dostupni u novom pakiranju, koje je praktično, kvalitetno i sigurno.

  

 
Motiv da uvedemo novo inovativno pakiranje za domaći ajvar Vipro javio se kao odgovor na potrebe i želje potrošača, izjavio je za InStore Viktor Petkov, vlasnik i generalni direktor kompanije Vipro iz Gevgelije.

Pakiranje u novu ambalažu krenulo je prije dva tjedna, ali projekt je započet prije oko dvije godine, i najprije je ajvar pakiran u čaše od aluminijske folije, a sada i u limenke. U cjelokupan projekt je uloženo više od 300.000 euja. Sada smo u drugoj fazi, zaokruživanjem projekta s nekoliko tipova limenki za vegetarijanske namaze i za hranu, nakon čega ćemo imati dodatne investicije u budućnosti,
 dodao je Petkov.

Ajvar u novom pakiranje može da se nađe na policama Ramstora, Tineksa, Reptila, Gigo trejda, na nekoliko benzinskih pumpi Makpetrola, u nekoliko manjih marketa, nekoliko kioska u Gevgeliji, a uskoro se planira ulazak u Vero i u druge male i velike makrete u Ohridu i u Bitoli.

Novo pakiranje namijenjeno je i za tržišta bivše Jugoslavije i šire. Predstavit ćemo ga i na predstojećem sajmu Anuga u Kölnu, koji će biti održan od 7. do 11. listopada, nakon čega očekujemo više interesa iz inozemstva, istaknuo je Petkov.
 
 
 



Nazad
 
 
 
 
back to top