IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?

13.04.2018
Matthew Brown vlasnik je londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svjetskim retail tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja doseže globalno, vodi od 1999. godine.
 

Redoviti je keynote govornik na globalnim retail konferencijama, uključujući i nedavno održani FMCG Summit u Beogradu.

Echochamber ukazuje na globalne primjere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama maloprodaje, pomažući im da razviju ili prilagode svoje poslovanje svjetskim standardima na osnovi najznačajnijih potrošačkih trendova. 

Agencija blisko surađuje s trgovcima kao što su Westfield, Marks & Spencer i Tesco više od deset godina, pomaže im da razviju nove koncepte i informira ih o aktualnim inovacijama u sektoru.

Među klijentima agencije nalaze se i brandovi kao što su Nike i IKEA, te FMCG kompanije Unilever Johnson & Johnson kao i mnogi svjetski trgovački lanci.

Agencija Echochamber nudi i uslugu Retail Safari, dizajniranu da inspirira klijente novim poslovnim mogućnostima.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici

Nazad
 
 
 
 
back to top