IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Srbija: Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%

21.05.2018
Prema posljednjoj analizi Ekonomskog utjecaja pivskog sektora, industrija bilježi blagi oporavak od 5,2% za period 2015. do 2016, a blagi rast se bilježi i u 2017.  Pivska industrija je dio prerađivačke industrije koja je sudjelovala sa 15,6% u formiranju BDP-a Srbije. Pivovare u Srbiji su 89% nabave ili 119 milijuna eura potrošile u Srbiji da bi proizvele pivo, priopćilo je Udruženja pivara Srbije.
 
 
Kako se dodaje u priopćenju, najvažniji poljoprivredni sastojak piva, ječmeni slad, se čak u iznosu od 98% nabavlja u Srbiji, a po prvi put se u lokalnim trgovinama pojavljuje i hmelj, i to 2% ukupnih nabavki u 2015. i 9% u 2016, što predstavlja poticaj za razvoj srpske poljoprivrede. 

U prethodne tri godine zajedničkim naporima najvećih srpskih pivara i otvorenim, konstruktivnim dijalogom s državom, što je između ostalog rezultiralo i stabilizacijom akcije, uspjeli smo zaustaviti dugogodišnji negativan trend i zabilježiti blagi oporavak pivarske industrije, što za nas predstavlja ohrabrenje da smo na dobrom putu.
 
Međutim, za postizanje stabilnog i kontinuiranog rasta kategorije piva, neophodno je dugoročno predvidivo poslovno i ekonomsko okruženje, što će utjecati na jačanje srpske ekonomije i višestruku dobrobit za tržište i društvo u kojemu poslujemo. Za nas je odgovornost prvenstveno prema okruženju jedan od ključnih poslovnih prioriteta, zbog čega ne investiramo samo u razvoj srpskog gospodarstva i društva, već se zalažemo za odgovornu konzumaciju piva, istakao je Vladimir Novaković, predsjednik Skupštine Udruženja pivara Srbije.

Ukupna zaposlenost povezana s proizvodnjom u pivarskoj industriji čini do 16.500 radnih mjesta, a u lancu proizvodnje i distribucije svaki zaposleni kreira 8,51 novih radnih mjesta. 

Članice Udruženja pivara Srbije su u 2016. godini kroz trošarine i poreze, socijalna davanja i doprinose u budžet Republike Srbije uplatile 226 milijuna eura. U 2016. izvezeno je ukupno približno 1,3 milijuna hektolitara srpskog piva u zemlje regije i EU, i to u ukupnoj vrijednosti od 41,58 milijuna eura, što predstavlja rast od 4,54% odnosu na 2008. 

Tržište piva u Srbiji:
  
  •     Pivski sektor u Srbiji predvode tri velike kompanije: Carlsberg Srbija, Heineken Srbija i Molson Coors, s tržišnim udjelom većim od 95%. 
  •     Maltinex proizvodi osnovni sastojak za proizvodnju piva, pivski slad, koji se proizvodi od 100% ječma proizvedenog u Srbiji.  
  •     Osim ovih pivara, postoje još tri manje pivovare: BIP (M6), Valjevska i Niška pivara i 20 mikro-pivara koje posluju na srpskom tržištu.
  •     Pivski sektor proizvodi oko 40 različitih vrste piva.

 
 


Nazad
 
 
 
 
back to top