IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Optimizacija procesa pomoću digitalizacije

30.05.2018
Međunarodna kompanija za transport i info-logistiku cargo-partner rano je shvatila da će digitalizacija postati značajan faktor uspjeha u međunarodnoj logistici.
 
 
Strategija kompanije ima za cilj integrirati sve partnere i procese duž cijelog opskrbnog lanca, da bude transparentna i osigura kvalitetu podataka kako bi tako postavila temelje za efikasnu suradnju. Postizanjem značajne integracije sa svojim klijentima, kompanija uspješno uspijeva optimizirati protok robe i informacija.

Online platforma za upravljanje lancem opskrbe SPOT, koju je razvio SPOTworx tim, predstavlja osnovu strategije ove kompanije kada je riječ o digitalizaciji. Platforma je prvi put uvedena 2000. godine kao jednostavan alat za rukovanje. U narednim godinama kontinuirano se razvijala u bliskoj suradnji s klijentima, a u jesen 2016. godine nadograđena verzija platforme je lansirana, navodi se u priopćenju kompanije.

Kako se dodaje, ova nadograđena verzija predstavlja preciznu procjenu kvalitete internog procesa prema definiranim ključnim pokazateljima učinaka (KPI), kao i znatno povećanje efikasnosti i produktivnosti kako za kompaniju cargo-partner tako i za klijente. Nakon detaljne faze planiranja koja je trajala godinu dana, i pilot faze u trajanju od šest mjeseci u cestovnom transportu širom Europe, nova SPOT platforma je obuhvatila i avio i pomorske transporte širom svijeta.

Svaki zaposleni u kompaniji cargo-partner ima personaliziranu kontrolnu ploču u okviru SPOT platforme koja im olakšava postavljanje prioriteta u svakodnevnom radu, kao i otkrivanje i rješavanje neslaganja. Performanse se na globalnom nivou mjere centralno i objavljuju se mjesečno tako da svi zaposleni mogu imati uvid u trenutni status i postavljene ciljeve. Klijenti također imaju pristup personaliziranoj kontrolnoj ploči koja im pruža jednostavan uvid u sve njihove transporte u bilo kom trenutku.

Nova SPOT platforma također pruža detaljne podatke o kretanju robe, količini i troškovima i na osnovu toga klijenti imaju sve neophodne informacije duž čitavog lanca opskrbe.

Točnost podataka u vezi s vremenom i sadržajem utvrđena je kao centralni interni kriterij za procjenu kvalitete usluga u oblasti informacijskih usluga. Ovaj proračun se zasniva na standardiziranim kriterijima vrijednosti kao što su očekivano vrijeme polaska i dokaz o isporuci. Pored toga, produktivnost je mjerena na osnovu izvršenih naloga po zaposlenom.

Zahvaljujući transparentnosti i proširenim opcijama izvještavanja, kvaliteta informacija je povećana od 25% do 90% u prvih šest mjeseci, a očekuje se da će do sredine 2018. godine dostići 97%. Pored toga produktivnost je povećana za 20%. Koristeći precizno praćenje, timski rad unutar kompanije, blisku komunikaciju s klijentima i partnerima, cargo-partner želi na ovaj način osigurati poboljšanje svih društvenih procesa.

Mi se integriramo u lanac opskrbe naših klijenata kako bismo stvorili vrijednost na svakom koraku i postigli održivo poboljšanje kvaliteta procesa. Naš menadžment koristi približno pola svog radnog vremena i resurse na pitanja vezana za digitalizaciju, izjavila je Christina Hainbuchner, direktorica marketinga.

Nazad
 
 
 
 
back to top