IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Hrvatska: Osječka pivovara opet posluje s dobiti

14.03.2017
Nakon tri godine financijskog minusa, Osječka pivovara d.d., jedan od sinonima za osječko gospodarstvo, prošlu poslovnu godinu zaokružila je s dobiti u iznosu od 3,5 milijuna kuna. Rezultat je to, pojašnjava Zdeslav Bičanić, prokurist ovog društva, provedenih mjera reorganizacije i restrukturiranja poslovanja.

Pivovara se, naime, slomom Biljemerkanta, najvećeg lokalnog maloprodajnog lanca i njihovog svojevrsnog temeljnog poslovnog partnera, prije tri godine našla u nezavidnoj situaciji, s visokim nenaplaćenim potraživanjima, tako da je 2013. godine zabilježen minus od 21 milijuna kuna. No, ne predajući se, a zadržavajući temelj proizvodnje na Osječkom pivu kao brendu ovoga kraja, Pivovara se vratila iz mrtvih. 

Štoviše, dok na razini sektorske grupacije ova grana u Hrvatskoj bilježi pad proizvodnje i prodaje, Osječka pivovara posluje jače od prosjeka, pa su tako u prošloj godini zabilježili rast od dva postotna poena dosegnuvši ukupni indeks od 102 posto, prenosi Glas Slavonije.

I odmah su se povećali apetiti, tako su u prva tri mjeseca zaposlili 20 novih djelatnika, donesena je interna odluka o tome da se za svako novorođeno dijete zaposlenika tvrtke stimulativno isplati tisuću eura. Na poslovnom planu najznačajnija vijest je da su pri kraju pregovori o nacionalnoj prisutnosti proizvoda Osječke pivovare u trgovačkim lancima.

Nazad
 
 
 
 
back to top