IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Osječka pivovara opet posluje s dobiti

14.03.2017
Nakon tri godine financijskog minusa, Osječka pivovara d.d., jedan od sinonima za osječko gospodarstvo, prošlu poslovnu godinu zaokružila je s dobiti u iznosu od 3,5 milijuna kuna. Rezultat je to, pojašnjava Zdeslav Bičanić, prokurist ovog društva, provedenih mjera reorganizacije i restrukturiranja poslovanja.

Pivovara se, naime, slomom Biljemerkanta, najvećeg lokalnog maloprodajnog lanca i njihovog svojevrsnog temeljnog poslovnog partnera, prije tri godine našla u nezavidnoj situaciji, s visokim nenaplaćenim potraživanjima, tako da je 2013. godine zabilježen minus od 21 milijuna kuna. No, ne predajući se, a zadržavajući temelj proizvodnje na Osječkom pivu kao brendu ovoga kraja, Pivovara se vratila iz mrtvih. 

Štoviše, dok na razini sektorske grupacije ova grana u Hrvatskoj bilježi pad proizvodnje i prodaje, Osječka pivovara posluje jače od prosjeka, pa su tako u prošloj godini zabilježili rast od dva postotna poena dosegnuvši ukupni indeks od 102 posto, prenosi Glas Slavonije.

I odmah su se povećali apetiti, tako su u prva tri mjeseca zaposlili 20 novih djelatnika, donesena je interna odluka o tome da se za svako novorođeno dijete zaposlenika tvrtke stimulativno isplati tisuću eura. Na poslovnom planu najznačajnija vijest je da su pri kraju pregovori o nacionalnoj prisutnosti proizvoda Osječke pivovare u trgovačkim lancima.

Nazad
 
 
 
 
back to top