IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Hrvatska: Osječka pivovara opet posluje s dobiti

14.03.2017
Nakon tri godine financijskog minusa, Osječka pivovara d.d., jedan od sinonima za osječko gospodarstvo, prošlu poslovnu godinu zaokružila je s dobiti u iznosu od 3,5 milijuna kuna. Rezultat je to, pojašnjava Zdeslav Bičanić, prokurist ovog društva, provedenih mjera reorganizacije i restrukturiranja poslovanja.

Pivovara se, naime, slomom Biljemerkanta, najvećeg lokalnog maloprodajnog lanca i njihovog svojevrsnog temeljnog poslovnog partnera, prije tri godine našla u nezavidnoj situaciji, s visokim nenaplaćenim potraživanjima, tako da je 2013. godine zabilježen minus od 21 milijuna kuna. No, ne predajući se, a zadržavajući temelj proizvodnje na Osječkom pivu kao brendu ovoga kraja, Pivovara se vratila iz mrtvih. 

Štoviše, dok na razini sektorske grupacije ova grana u Hrvatskoj bilježi pad proizvodnje i prodaje, Osječka pivovara posluje jače od prosjeka, pa su tako u prošloj godini zabilježili rast od dva postotna poena dosegnuvši ukupni indeks od 102 posto, prenosi Glas Slavonije.

I odmah su se povećali apetiti, tako su u prva tri mjeseca zaposlili 20 novih djelatnika, donesena je interna odluka o tome da se za svako novorođeno dijete zaposlenika tvrtke stimulativno isplati tisuću eura. Na poslovnom planu najznačajnija vijest je da su pri kraju pregovori o nacionalnoj prisutnosti proizvoda Osječke pivovare u trgovačkim lancima.

Nazad
 
 
 
 
back to top