IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Hrvatska: Osječka pivovara opet posluje s dobiti

14.03.2017
Nakon tri godine financijskog minusa, Osječka pivovara d.d., jedan od sinonima za osječko gospodarstvo, prošlu poslovnu godinu zaokružila je s dobiti u iznosu od 3,5 milijuna kuna. Rezultat je to, pojašnjava Zdeslav Bičanić, prokurist ovog društva, provedenih mjera reorganizacije i restrukturiranja poslovanja.

Pivovara se, naime, slomom Biljemerkanta, najvećeg lokalnog maloprodajnog lanca i njihovog svojevrsnog temeljnog poslovnog partnera, prije tri godine našla u nezavidnoj situaciji, s visokim nenaplaćenim potraživanjima, tako da je 2013. godine zabilježen minus od 21 milijuna kuna. No, ne predajući se, a zadržavajući temelj proizvodnje na Osječkom pivu kao brendu ovoga kraja, Pivovara se vratila iz mrtvih. 

Štoviše, dok na razini sektorske grupacije ova grana u Hrvatskoj bilježi pad proizvodnje i prodaje, Osječka pivovara posluje jače od prosjeka, pa su tako u prošloj godini zabilježili rast od dva postotna poena dosegnuvši ukupni indeks od 102 posto, prenosi Glas Slavonije.

I odmah su se povećali apetiti, tako su u prva tri mjeseca zaposlili 20 novih djelatnika, donesena je interna odluka o tome da se za svako novorođeno dijete zaposlenika tvrtke stimulativno isplati tisuću eura. Na poslovnom planu najznačajnija vijest je da su pri kraju pregovori o nacionalnoj prisutnosti proizvoda Osječke pivovare u trgovačkim lancima.

Nazad
 

 
 
 
back to top