IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Hrvatska: Osječka pivovara opet posluje s dobiti

14.03.2017
Nakon tri godine financijskog minusa, Osječka pivovara d.d., jedan od sinonima za osječko gospodarstvo, prošlu poslovnu godinu zaokružila je s dobiti u iznosu od 3,5 milijuna kuna. Rezultat je to, pojašnjava Zdeslav Bičanić, prokurist ovog društva, provedenih mjera reorganizacije i restrukturiranja poslovanja.

Pivovara se, naime, slomom Biljemerkanta, najvećeg lokalnog maloprodajnog lanca i njihovog svojevrsnog temeljnog poslovnog partnera, prije tri godine našla u nezavidnoj situaciji, s visokim nenaplaćenim potraživanjima, tako da je 2013. godine zabilježen minus od 21 milijuna kuna. No, ne predajući se, a zadržavajući temelj proizvodnje na Osječkom pivu kao brendu ovoga kraja, Pivovara se vratila iz mrtvih. 

Štoviše, dok na razini sektorske grupacije ova grana u Hrvatskoj bilježi pad proizvodnje i prodaje, Osječka pivovara posluje jače od prosjeka, pa su tako u prošloj godini zabilježili rast od dva postotna poena dosegnuvši ukupni indeks od 102 posto, prenosi Glas Slavonije.

I odmah su se povećali apetiti, tako su u prva tri mjeseca zaposlili 20 novih djelatnika, donesena je interna odluka o tome da se za svako novorođeno dijete zaposlenika tvrtke stimulativno isplati tisuću eura. Na poslovnom planu najznačajnija vijest je da su pri kraju pregovori o nacionalnoj prisutnosti proizvoda Osječke pivovare u trgovačkim lancima.

Nazad
 

 
 
 
back to top