IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju

13.04.2018

Uz hrvatske potrošače, posebnost i kvalitetu Ožujskog piva već sedmi put prepoznao je i prestižni Institut Monde Selection. 

Ožujsko pivo nagrađeno je zlatnom medaljom u kategoriji „Piva, vode i negaziranih pića ”  u kojoj je ocijenjeno više od 500 proizvoda. Kvaliteta se mjerila prema pet kriterija - vizualnom dojmu, mirisu, okusu, pakiranju te općem dojmu. Pivo je okarakterizirano kao "svijetlo", vrlo jasno te bez vidljivih čestica. Čistoća arome ocijenjena je savršenom. Žiri je istaknuo kako je okus piva bio čist i nježan, užitak za nepce, a mala oštra gorčina aftertastea zaokružila je pivo određenom elegancijom. Žiri je pohvalio i kvalitetu dizajna ambalaže koja pivu daje jedinstven karakter. Opći dojam je odličan, a svi članovi žirija uživali su u Ožujskom pivu zahvaljujući njegovoj visokoj kvaliteti.

Izuzetno smo ponosni na nagradu Monde Selectiona kao još jednu potvrdu kvalitete i prepoznatljivosti Ožujskog piva od strane struke. Ovo vrijedno priznanje najomiljenijem hrvatskom pivu, popularnoj Žuji, predstavlja i poticaj za naš daljnji rad kako bi našim potrošačima i dalje osigurali vrhunski proizvod , rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare. 


O nagradi
Nagrada međunarodnog Instituta Monde Selection smatra se jednom od najprestižnijih nagrada koje se dodjeljuju najkvalitetnijim prehrambenim proizvodima u svijetu. Institut iz Bruxellesa djeluje od 1961., a primjenom visokih kriterija i objektivnim ocjenjivanjem kvalitete proizvoda, pri čemu se ne daje prednost niti jednom proizvodu bez obzira na zemlju porijekla, s pravom nose titulu nepristranog svjedoka kvalitete. 




Nazad
 
 
 
 
back to top