IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Italija: Pad prodaje pržene kave, rast segmenta kapsula

28.03.2018
Prodaja pržene kave u talijanskom maloprodajnom sektoru u protekloj je godini iznosila 1,19 milijardi dolara, što je pad za 0,6% u pogledu vrijednosti i 4,3% u pogledu količine u usporedbi s prethodnom godinom, prema podacima koje je objavila agencija IRI.


S druge strane, prodaja kave u kapsulama porasla je za 16,8%, na 282,2 milijuna eura, uz količinski rast za 20%, uz cijene koje su četiri puta veće od prosjeka u kategoriji.

Rast segmenta kapsula postepeno je promijenio kategoriju pržene kave, i pokrenuo većinu igrača da redefiniraju i prilagode svoju ponudu novim trendovima na tržištu.

Proizvodi pod privatnom robnom markom također su proširili svoju ponudu uključivanjem kapsula i dostigli tržišni udio od 12,9% u pogledu vrijednosti.

Kao rezultat pada potražnje za tradicionalnom prženom kavom, akcijska sniženja su postala glavna linija obrane za većinu proizvođača. Podaci pokazuju da se 45,7% pržene kave proda kroz akcijske popuste, dok je svega 14,7% kave u kapsulama prodano po promotivnim cijenama.

U maloprodajnom sektoru, najviše se kave proda u supermarketima (728,5 milijuna eura), slijede hipermarketi (199,7 milijuna eura), nezavisni mali trgovci (160,6 milijuna eura) i diskonteri (100,5 milijuna eura).

U segmentu kava u kapsulama, 35,4% prodaje ostvario je Lavazzin A Modo Mio sistem, a slijede Dolce Gusto (26%), Nespresso (24.3%) i drugi brendovi (14,2%).

Ukupno gledano, segment pržene kave predstavljao je 2,3% ukupne prodaje u okviru hrane i pića u talijanskom distributivnom kanalu u 2017. godini.

Nazad
 
 
 
 
back to top