IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Svijet: Pepsi i AB InBev pregovaraju o akviziciji

14.06.2017
PepsiCo navodno razgovara s dioničarima branda kokosove vode Vita Coco o akvizicijskom ugovoru.
 
Gotovo polovica dionica branda Vita Coco u vlasništvu je dviju InBevovih obitelji – de Spoelberch i de Mévius.
 
Dioničari Vita Cocoa još od siječnja traže kupca, a dva moguća partnera bili su PepsiCo i Coca-Cola. Prvi od njih je, čini se, sada voljan i ponuditi cijenu za brand iako znatno ispod one ciljane od milijardu dolara (900 milijuna eura).
 

 
Američki proizvođač pića već ima svoj vlastiti brand kokosove vode One, koji drži 20% tržišta i ide uz bok s Coca-Colinim brandom Zico.
 
PepsiCo će s brandom Vita Coco postati tržišni lider, jer Vita Coco samo u SAD-u ima 60% tržišnog udjela.
 
Nije samo Verlinvest većinski dioničar, tu je i Reignwood (koji upravlja distribucijom u Aziji). On se kompaniji pridružio 2014. kad je kompanija bila procijenjena na 664 milijuna dolara (600 milijuna eura).
 
Dioničari su i neki slavni Amerikanci koji su, odradivši snažan marketing, u zamjenu dobili 10%-tni udio u kompaniji.

Vita Coco jedno je od pića koja je Verlinvest nedavno prebacio u poseban holding zajedno s pićima Sambazon (na bazi acai bobica) i Hint (voda s voćnim okusom). (www.retaidetail.eu)

Nazad
 
 
 
 
back to top