IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Pepsi i AB InBev pregovaraju o akviziciji

14.06.2017
PepsiCo navodno razgovara s dioničarima branda kokosove vode Vita Coco o akvizicijskom ugovoru.
 
Gotovo polovica dionica branda Vita Coco u vlasništvu je dviju InBevovih obitelji – de Spoelberch i de Mévius.
 
Dioničari Vita Cocoa još od siječnja traže kupca, a dva moguća partnera bili su PepsiCo i Coca-Cola. Prvi od njih je, čini se, sada voljan i ponuditi cijenu za brand iako znatno ispod one ciljane od milijardu dolara (900 milijuna eura).
 

 
Američki proizvođač pića već ima svoj vlastiti brand kokosove vode One, koji drži 20% tržišta i ide uz bok s Coca-Colinim brandom Zico.
 
PepsiCo će s brandom Vita Coco postati tržišni lider, jer Vita Coco samo u SAD-u ima 60% tržišnog udjela.
 
Nije samo Verlinvest većinski dioničar, tu je i Reignwood (koji upravlja distribucijom u Aziji). On se kompaniji pridružio 2014. kad je kompanija bila procijenjena na 664 milijuna dolara (600 milijuna eura).
 
Dioničari su i neki slavni Amerikanci koji su, odradivši snažan marketing, u zamjenu dobili 10%-tni udio u kompaniji.

Vita Coco jedno je od pića koja je Verlinvest nedavno prebacio u poseban holding zajedno s pićima Sambazon (na bazi acai bobica) i Hint (voda s voćnim okusom). (www.retaidetail.eu)

Nazad
 
 
 
 
back to top