IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Svijet: Pepsi i AB InBev pregovaraju o akviziciji

14.06.2017
PepsiCo navodno razgovara s dioničarima branda kokosove vode Vita Coco o akvizicijskom ugovoru.
 
Gotovo polovica dionica branda Vita Coco u vlasništvu je dviju InBevovih obitelji – de Spoelberch i de Mévius.
 
Dioničari Vita Cocoa još od siječnja traže kupca, a dva moguća partnera bili su PepsiCo i Coca-Cola. Prvi od njih je, čini se, sada voljan i ponuditi cijenu za brand iako znatno ispod one ciljane od milijardu dolara (900 milijuna eura).
 

 
Američki proizvođač pića već ima svoj vlastiti brand kokosove vode One, koji drži 20% tržišta i ide uz bok s Coca-Colinim brandom Zico.
 
PepsiCo će s brandom Vita Coco postati tržišni lider, jer Vita Coco samo u SAD-u ima 60% tržišnog udjela.
 
Nije samo Verlinvest većinski dioničar, tu je i Reignwood (koji upravlja distribucijom u Aziji). On se kompaniji pridružio 2014. kad je kompanija bila procijenjena na 664 milijuna dolara (600 milijuna eura).
 
Dioničari su i neki slavni Amerikanci koji su, odradivši snažan marketing, u zamjenu dobili 10%-tni udio u kompaniji.

Vita Coco jedno je od pića koja je Verlinvest nedavno prebacio u poseban holding zajedno s pićima Sambazon (na bazi acai bobica) i Hint (voda s voćnim okusom). (www.retaidetail.eu)

Nazad
 
 
 
 
back to top