IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Svijet: Pepsi i AB InBev pregovaraju o akviziciji

14.06.2017
PepsiCo navodno razgovara s dioničarima branda kokosove vode Vita Coco o akvizicijskom ugovoru.
 
Gotovo polovica dionica branda Vita Coco u vlasništvu je dviju InBevovih obitelji – de Spoelberch i de Mévius.
 
Dioničari Vita Cocoa još od siječnja traže kupca, a dva moguća partnera bili su PepsiCo i Coca-Cola. Prvi od njih je, čini se, sada voljan i ponuditi cijenu za brand iako znatno ispod one ciljane od milijardu dolara (900 milijuna eura).
 

 
Američki proizvođač pića već ima svoj vlastiti brand kokosove vode One, koji drži 20% tržišta i ide uz bok s Coca-Colinim brandom Zico.
 
PepsiCo će s brandom Vita Coco postati tržišni lider, jer Vita Coco samo u SAD-u ima 60% tržišnog udjela.
 
Nije samo Verlinvest većinski dioničar, tu je i Reignwood (koji upravlja distribucijom u Aziji). On se kompaniji pridružio 2014. kad je kompanija bila procijenjena na 664 milijuna dolara (600 milijuna eura).
 
Dioničari su i neki slavni Amerikanci koji su, odradivši snažan marketing, u zamjenu dobili 10%-tni udio u kompaniji.

Vita Coco jedno je od pića koja je Verlinvest nedavno prebacio u poseban holding zajedno s pićima Sambazon (na bazi acai bobica) i Hint (voda s voćnim okusom). (www.retaidetail.eu)

Nazad
 

 
 
 
back to top