IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 11.12.2017 || Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  NOVI Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |  Likovi iz priče Leopard i dječak oživjeli u Bajkaonici  |  Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća  |  Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju  |  Zaustavljene pošiljke krekera i keksa iz Srbije i BiH  |   ||
   

Svijet: Pepsi i AB InBev pregovaraju o akviziciji

14.06.2017
PepsiCo navodno razgovara s dioničarima branda kokosove vode Vita Coco o akvizicijskom ugovoru.
 
Gotovo polovica dionica branda Vita Coco u vlasništvu je dviju InBevovih obitelji – de Spoelberch i de Mévius.
 
Dioničari Vita Cocoa još od siječnja traže kupca, a dva moguća partnera bili su PepsiCo i Coca-Cola. Prvi od njih je, čini se, sada voljan i ponuditi cijenu za brand iako znatno ispod one ciljane od milijardu dolara (900 milijuna eura).
 

 
Američki proizvođač pića već ima svoj vlastiti brand kokosove vode One, koji drži 20% tržišta i ide uz bok s Coca-Colinim brandom Zico.
 
PepsiCo će s brandom Vita Coco postati tržišni lider, jer Vita Coco samo u SAD-u ima 60% tržišnog udjela.
 
Nije samo Verlinvest većinski dioničar, tu je i Reignwood (koji upravlja distribucijom u Aziji). On se kompaniji pridružio 2014. kad je kompanija bila procijenjena na 664 milijuna dolara (600 milijuna eura).
 
Dioničari su i neki slavni Amerikanci koji su, odradivši snažan marketing, u zamjenu dobili 10%-tni udio u kompaniji.

Vita Coco jedno je od pića koja je Verlinvest nedavno prebacio u poseban holding zajedno s pićima Sambazon (na bazi acai bobica) i Hint (voda s voćnim okusom). (www.retaidetail.eu)

Nazad
 
 
 
 
back to top