IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

Svijet: PepsiCo nudi 300.000 eura za rast i širenje osam nekonvencionalnih brandova

20.04.2017
Riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava.
 

PepsiCo nudi 256.085 funti (300.000 eura) u potporama poduzetnicima koji se bave proizvodjom hrane i pića za osam nekonvencionalnih brendova. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse osigurat će 21.349 funti, odnosno 25.000 eura za osam uspješnih kandidata koji će uz to što dobivaju novčanu injekciju, biti i pola godine u poduzetničkom inkubatoru. Jedna pobjednička tvrtka dobit će nagradu od 85.000 funti (100.000 eura) kako bi nastavila širenje na kraju programa.


Odabrane tvrtke dobivaju i mogućnost partnerstva s PepsiCo stručnjacima za brendove kao što su Quaker, Tropicana, Naked i Alvalle. Kako kažu iz tvrtke, riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava te je otvoren za tvrtke čiji brendovi daju prodaju od 1,7 milijuna funti (2 milijuna eura) godišnje. Prijave moraju biti podnesene do 15. svibnja 2017. godine, prenosi agrobiz.

Nazad
 

 
 
 
back to top