IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Svijet: PepsiCo nudi 300.000 eura za rast i širenje osam nekonvencionalnih brandova

20.04.2017
Riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava.
 

PepsiCo nudi 256.085 funti (300.000 eura) u potporama poduzetnicima koji se bave proizvodjom hrane i pića za osam nekonvencionalnih brendova. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse osigurat će 21.349 funti, odnosno 25.000 eura za osam uspješnih kandidata koji će uz to što dobivaju novčanu injekciju, biti i pola godine u poduzetničkom inkubatoru. Jedna pobjednička tvrtka dobit će nagradu od 85.000 funti (100.000 eura) kako bi nastavila širenje na kraju programa.


Odabrane tvrtke dobivaju i mogućnost partnerstva s PepsiCo stručnjacima za brendove kao što su Quaker, Tropicana, Naked i Alvalle. Kako kažu iz tvrtke, riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava te je otvoren za tvrtke čiji brendovi daju prodaju od 1,7 milijuna funti (2 milijuna eura) godišnje. Prijave moraju biti podnesene do 15. svibnja 2017. godine, prenosi agrobiz.

Nazad
 

 
 
 
back to top