IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Svijet: PepsiCo nudi 300.000 eura za rast i širenje osam nekonvencionalnih brandova

20.04.2017
Riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava.
 

PepsiCo nudi 256.085 funti (300.000 eura) u potporama poduzetnicima koji se bave proizvodjom hrane i pića za osam nekonvencionalnih brendova. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse osigurat će 21.349 funti, odnosno 25.000 eura za osam uspješnih kandidata koji će uz to što dobivaju novčanu injekciju, biti i pola godine u poduzetničkom inkubatoru. Jedna pobjednička tvrtka dobit će nagradu od 85.000 funti (100.000 eura) kako bi nastavila širenje na kraju programa.


Odabrane tvrtke dobivaju i mogućnost partnerstva s PepsiCo stručnjacima za brendove kao što su Quaker, Tropicana, Naked i Alvalle. Kako kažu iz tvrtke, riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava te je otvoren za tvrtke čiji brendovi daju prodaju od 1,7 milijuna funti (2 milijuna eura) godišnje. Prijave moraju biti podnesene do 15. svibnja 2017. godine, prenosi agrobiz.

Nazad
 
 
 
 
back to top