IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Svijet: PepsiCo nudi 300.000 eura za rast i širenje osam nekonvencionalnih brandova

20.04.2017
Riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava.
 

PepsiCo nudi 256.085 funti (300.000 eura) u potporama poduzetnicima koji se bave proizvodjom hrane i pića za osam nekonvencionalnih brendova. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse osigurat će 21.349 funti, odnosno 25.000 eura za osam uspješnih kandidata koji će uz to što dobivaju novčanu injekciju, biti i pola godine u poduzetničkom inkubatoru. Jedna pobjednička tvrtka dobit će nagradu od 85.000 funti (100.000 eura) kako bi nastavila širenje na kraju programa.


Odabrane tvrtke dobivaju i mogućnost partnerstva s PepsiCo stručnjacima za brendove kao što su Quaker, Tropicana, Naked i Alvalle. Kako kažu iz tvrtke, riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava te je otvoren za tvrtke čiji brendovi daju prodaju od 1,7 milijuna funti (2 milijuna eura) godišnje. Prijave moraju biti podnesene do 15. svibnja 2017. godine, prenosi agrobiz.

Nazad
 
 
 
 
back to top