IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Svijet: PepsiCo nudi 300.000 eura za rast i širenje osam nekonvencionalnih brandova

20.04.2017
Riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava.
 

PepsiCo nudi 256.085 funti (300.000 eura) u potporama poduzetnicima koji se bave proizvodjom hrane i pića za osam nekonvencionalnih brendova. Novi program PepsiCo Nutrition Greenhouse osigurat će 21.349 funti, odnosno 25.000 eura za osam uspješnih kandidata koji će uz to što dobivaju novčanu injekciju, biti i pola godine u poduzetničkom inkubatoru. Jedna pobjednička tvrtka dobit će nagradu od 85.000 funti (100.000 eura) kako bi nastavila širenje na kraju programa.


Odabrane tvrtke dobivaju i mogućnost partnerstva s PepsiCo stručnjacima za brendove kao što su Quaker, Tropicana, Naked i Alvalle. Kako kažu iz tvrtke, riječ je o programu koji je osmišljen kako bi pomogao malim poduzećima da rješavaju probleme poput poslovnog planiranja, korporativnog strukturiranja i prikupljanja sredstava te je otvoren za tvrtke čiji brendovi daju prodaju od 1,7 milijuna funti (2 milijuna eura) godišnje. Prijave moraju biti podnesene do 15. svibnja 2017. godine, prenosi agrobiz.

Nazad
 

 
 
 
back to top