IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Svijet: PepsiCo želi preuzeti brazilsku mljekaru Vigor

14.03.2017
PepsiCo navodno razgovara s J&F Investimentos kako bi preuzeo brazilsku mljekaru Vigor.
 
 

Vrijednost akvizicije trebala bi biti oko 1,91 milijardi dolara, tvrde Valor Econômico, najveće financijske novine u Brazilu. Valor izvještava da J&F ostaje zainteresiran za prodaju operacije i održava rasprave s drugim potencijalnim kupcima osim PepsiCoa. Priča se da je gigantu ovo druga ponuda za tvrtku. Glasnogovornik PepsiCoa rekao je za FoodBev da ne želi komentirati špekulacije i glasine.


Vigor proizvodi razne jogurte, pića od jogurta, namaze i kremaste sireve, s bazom u São Paulou ima sedam proizvodnih pogona diljem četiri različitih brazilskih država - São Paulo, Minas Gerais, Paraná i Goiás. Tvrtka je imala promet od 37,5 milijuna dolara u 2015. i neto prihod od 3,2 milijuna dolara. Sporazum bi pojačao PepsiCov učinak u brazilskom mliječnom sektoru, prenosi agrobiz.

Nazad
 
 
 
 
back to top