IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Svijet: PepsiCo želi preuzeti brazilsku mljekaru Vigor

14.03.2017
PepsiCo navodno razgovara s J&F Investimentos kako bi preuzeo brazilsku mljekaru Vigor.
 
 

Vrijednost akvizicije trebala bi biti oko 1,91 milijardi dolara, tvrde Valor Econômico, najveće financijske novine u Brazilu. Valor izvještava da J&F ostaje zainteresiran za prodaju operacije i održava rasprave s drugim potencijalnim kupcima osim PepsiCoa. Priča se da je gigantu ovo druga ponuda za tvrtku. Glasnogovornik PepsiCoa rekao je za FoodBev da ne želi komentirati špekulacije i glasine.


Vigor proizvodi razne jogurte, pića od jogurta, namaze i kremaste sireve, s bazom u São Paulou ima sedam proizvodnih pogona diljem četiri različitih brazilskih država - São Paulo, Minas Gerais, Paraná i Goiás. Tvrtka je imala promet od 37,5 milijuna dolara u 2015. i neto prihod od 3,2 milijuna dolara. Sporazum bi pojačao PepsiCov učinak u brazilskom mliječnom sektoru, prenosi agrobiz.

Nazad
 
 
 
 
back to top