IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Slovenija: Perutnina Ptuj je prošlu poslovnu godinu završila sa profitom

10.04.2017
Na razini grupe ostvareno je skoro 245,5 milijuna eura samo  od prodaje, a godina je završena sa 10,9 milijuna eura čiste dobiti. 
 
 
To je dva puta više nego u 2014. godini koja je bila solidna i dosta veća od proteklih 92.000 eura. 
 
U grupi je zaposlenih nešto više od 3500 ljudi. Iz uprave grupe sa sjedištem u Ptuju koju vodi Tibor Šimonka, javili su, da su ojačali položaj vodećeg ponuđača peradi na tržištima Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Srbije. U koncernu koje povezuje 18 poduzeća u sedam država, uspjeli su se prilagoditi promjenama na različitim tržištima.
 
Usmjerili su se na različita izvozna tržišta i proizvode koji imaju višu dodanu vrijednost.

Nazad
 
 
 
 
back to top