IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Slovenija: Perutnina Ptuj je prošlu poslovnu godinu završila sa profitom

10.04.2017
Na razini grupe ostvareno je skoro 245,5 milijuna eura samo  od prodaje, a godina je završena sa 10,9 milijuna eura čiste dobiti. 
 
 
To je dva puta više nego u 2014. godini koja je bila solidna i dosta veća od proteklih 92.000 eura. 
 
U grupi je zaposlenih nešto više od 3500 ljudi. Iz uprave grupe sa sjedištem u Ptuju koju vodi Tibor Šimonka, javili su, da su ojačali položaj vodećeg ponuđača peradi na tržištima Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Srbije. U koncernu koje povezuje 18 poduzeća u sedam država, uspjeli su se prilagoditi promjenama na različitim tržištima.
 
Usmjerili su se na različita izvozna tržišta i proizvode koji imaju višu dodanu vrijednost.

Nazad
 

 
 
 
back to top