IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 11.12.2017 || Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  NOVI Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |  Likovi iz priče Leopard i dječak oživjeli u Bajkaonici  |  Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća  |  Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju  |  Zaustavljene pošiljke krekera i keksa iz Srbije i BiH  |   ||
   

Slovenija: Perutnina Ptuj je prošlu poslovnu godinu završila sa profitom

10.04.2017
Na razini grupe ostvareno je skoro 245,5 milijuna eura samo  od prodaje, a godina je završena sa 10,9 milijuna eura čiste dobiti. 
 
 
To je dva puta više nego u 2014. godini koja je bila solidna i dosta veća od proteklih 92.000 eura. 
 
U grupi je zaposlenih nešto više od 3500 ljudi. Iz uprave grupe sa sjedištem u Ptuju koju vodi Tibor Šimonka, javili su, da su ojačali položaj vodećeg ponuđača peradi na tržištima Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Srbije. U koncernu koje povezuje 18 poduzeća u sedam država, uspjeli su se prilagoditi promjenama na različitim tržištima.
 
Usmjerili su se na različita izvozna tržišta i proizvode koji imaju višu dodanu vrijednost.

Nazad
 
 
 
 
back to top