IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna

13.04.2018
Jedan od najvećih hrvatskih trgovačkih lanaca, riječke Plodine, ovog je tjedna započeo s velikom investicijom u Lovranu gdje žele izgraditi svoj novi supermarket. 
 

Supermarket će se nalaziti na samom ulazu na područje Općine Lovran prilikom dolaska iz smjera Opatije, a približno 250 metara prije bolnice uz glavnu prometnicu.

Na zemljištu površine 7577 m2 planiramo izgraditi supermarket tlocrtne cca 2200 m2 bruto površine. U sklopu supermarketa, pored caffe bara koji bi zauzimao cca 50 m2, uredili bismo odjele voća i povrća, pekaru  s vlastitim krušnim pećima i ponudom dnevno svježih kolača i drugih slastica, gastro odjel s pripremom jednostavnih toplih jela, mesnicu, odjel delikatese sa širokom ponudom suhomesnatih proizvoda, sireva i drugih narezaka. - izjavila je Mirjana Palada Kmetović, članica uprave Plodine d.d.

Pored navedenih "svježih odjela” za supermarkete Plodina karakteristični su izuzetno širok asortiman, iznimno jake akcijske prodaje te povoljne redovne cijene proizvoda. Širinu asortimana dočarava podatak da u supermarketu kakav će biti i ovaj supermarket u Lovranu, u redovnoj ponudi imamo oko 30.000 artikala. Na etaži ispod supermarketa bit će i garažni prostor sa 100 parkirnih mjesta, a u okolišu supermarketa bit će još 55 parkirnih mjesta, dakle, za potrebe supermarketa planirano je ukupno 155 parkirnih mjesta. - otkrila je  Palada Kmetović. 

Ako rješavanje parcelacije i građevinski  radovi budu tekli kako je predviđeno, dovršenje radova i otvorenje supermarketa za kupce planiramo krajem  travnja 2018. Međutim, s obzirom na to da u realizaciji projekta izgradnje supermarketa još postoje elementi koji ne ovise o Plodinama, za sada nemamo još točno određen datum otvaranja. - dodala je Palada Kmetović.
 
Otvorenje ovog supermarketa donosi 40-ak novih radnika mjesta, a tijekom ljeta i više.

U supermarketu Plodine u Lovranu planiramo zaposliti 40 stalnih zaposlenika, a tijekom turističke sezone taj broj će se penjati do 80 (uključujući sezonske zaposlenike). Nadamo se da će najveći dio zaposlenika biti iz redova domaćeg stanovništva, ali je za očekivati (prema našim dosadašnjim iskustvima) da ćemo barem sezonske radnike morati dovoditi iz unutrašnjosti. Prilikom zapošljavanja sezonskih radnika iz drugih krajeva Hrvatske osiguravat ćemo smještaj u Lovranu.poručila je članica uprave Plodina.
 
Izvor: Fiuman.hr

Nazad
 
 
 
 
back to top