IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |   ||
   

Hrvatska: Podravka predstavila svoje poslovanje dr. Draganu Čoviću

07.02.2018
U službenom dijelu posjeta, Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke sa svojim suradnicima predstavio je Podravkino poslovanje s fokusom na tržišta Adria regije i posebno BiH te asortiman prehrambenih i farmaceutskih proizvoda koje Podravka nudi potrošačima na tržištu BiH.
 
 
Prilikom posjeta gosti iz BiH posjetili su i Tvornicu juha i Vegete gdje su se upoznali s proizvodnim procesom najpoznatijih Podravkinih proizvoda.

S obzirom na prisutnost Podravkinih proizvoda na više od 90 posto prodajnih mjesta, dr.  Dragan Čović rekao je kako Podravka živi sa svakom obitelji u BiH. Također, istaknuo je važnost dugogodišnje suradnje s Podravkom na Mostarskom sajmu koji pridonosi poslovnom povezivanju i očuvanju tradicije. 

Predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, istaknuo je kako se tržište BiH nalazi u strateškim planovima Podravke te je Podravka otvorena za nove projekte, koji neće uključivati samo prodavanje Podravkinih proizvoda već i povećanje proizvodnje u farmaceutskoj industriji. 

Zahvaljujući povjerenju svojih potrošača, Podravka je vodeći prehrambeni brand u Adria regiji, a tržište Bosne i Hercegovine je za Podravka Grupu, poslije hrvatskog i slovenskog tržišta, najznačajnije i najveće.
 
Podravka Sarajevo u Bosni i Hercegovini je registrirana u prosincu 1992. godine, s radom je započela u ožujku 1993. godine, a danas je s preko stotinu zaposlenika i isto toliko vanjskih suradnika jedno od najbrojnijih Podravkinih društava. Na oko 6 tisuća prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini dostupno je više od 800 Podravkinih proizvoda.
 
 
Na tržištu BiH, Grupa Podravka prisutna je i u farmaceutskoj industriji kroz Farmavitu, odnosno Belupo koji je vlasnik Farmavite. Transferom tehnologije i znanja koje Belupo posjeduje u proizvodnji lijekova, u deset je godina značajno povećan broj lijekova koji se proizvode u Sarajevu i udvostručen broj zaposlenih.
 
Na tržištu BiH Belupo je prisutan s 47 lijekova u 82 oblika i jačine, a Farmavita s 24 lijeka u 45 oblika i jačina. Belupovi lijekovi na tržištu BiH imaju status domaćeg proizvoda te brži i zagarantiran pristup pozitivnim listama lijekova.

Nazad
 
 
 
 
back to top