IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

Hrvatska: Podravka predstavila svoje poslovanje dr. Draganu Čoviću

07.02.2018
U službenom dijelu posjeta, Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke sa svojim suradnicima predstavio je Podravkino poslovanje s fokusom na tržišta Adria regije i posebno BiH te asortiman prehrambenih i farmaceutskih proizvoda koje Podravka nudi potrošačima na tržištu BiH.
 
 
Prilikom posjeta gosti iz BiH posjetili su i Tvornicu juha i Vegete gdje su se upoznali s proizvodnim procesom najpoznatijih Podravkinih proizvoda.

S obzirom na prisutnost Podravkinih proizvoda na više od 90 posto prodajnih mjesta, dr.  Dragan Čović rekao je kako Podravka živi sa svakom obitelji u BiH. Također, istaknuo je važnost dugogodišnje suradnje s Podravkom na Mostarskom sajmu koji pridonosi poslovnom povezivanju i očuvanju tradicije. 

Predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, istaknuo je kako se tržište BiH nalazi u strateškim planovima Podravke te je Podravka otvorena za nove projekte, koji neće uključivati samo prodavanje Podravkinih proizvoda već i povećanje proizvodnje u farmaceutskoj industriji. 

Zahvaljujući povjerenju svojih potrošača, Podravka je vodeći prehrambeni brand u Adria regiji, a tržište Bosne i Hercegovine je za Podravka Grupu, poslije hrvatskog i slovenskog tržišta, najznačajnije i najveće.
 
Podravka Sarajevo u Bosni i Hercegovini je registrirana u prosincu 1992. godine, s radom je započela u ožujku 1993. godine, a danas je s preko stotinu zaposlenika i isto toliko vanjskih suradnika jedno od najbrojnijih Podravkinih društava. Na oko 6 tisuća prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini dostupno je više od 800 Podravkinih proizvoda.
 
 
Na tržištu BiH, Grupa Podravka prisutna je i u farmaceutskoj industriji kroz Farmavitu, odnosno Belupo koji je vlasnik Farmavite. Transferom tehnologije i znanja koje Belupo posjeduje u proizvodnji lijekova, u deset je godina značajno povećan broj lijekova koji se proizvode u Sarajevu i udvostručen broj zaposlenih.
 
Na tržištu BiH Belupo je prisutan s 47 lijekova u 82 oblika i jačine, a Farmavita s 24 lijeka u 45 oblika i jačina. Belupovi lijekovi na tržištu BiH imaju status domaćeg proizvoda te brži i zagarantiran pristup pozitivnim listama lijekova.

Nazad
 
 
 
 
back to top