IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

Portugal: Potrošači cijene brandove okrenute održivosti

02.11.2017
Potugalski potrošači sve više cijene posvećenost brandova raznolikosti i održivosti te su spremni za njih i platiti više, izvještava Nielsen.
 
Online studija koju je provela organizacija koja se bavi istraživanjem navika potrošača pokazuje da na odluku o kupnji utječe nekoliko faktora, pri čemu 77% potrošača kaže da će vjerojatnije posegnuti za brandom koji je protiv diskriminacije.
 
 
Za portugalske potrošače raznolikost i pakiranje proizvoda također su važni, pa 55% ispitanika smatra da bi oni trebali zastupati osobe različite tjelesne građe kao i netradicionalne obitelji te osobe različita podrijetla, kulture i rase (47%) i različite seksualne orijentacije i rodnog identiteta (40%).
 
Studija koju je proveo Observador Cetelem pokazuje pak da 82% portugalskih kupaca prije kupnje provjerava etiketu i kvalitetu certifikata proizvoda.
 
U tome su ispred njih samo bugarski kupci.

U studiji se zaključuje da povjerenje u brand najviše određuju prodavač proizvoda i kvaliteta branda. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top