IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Portugal: Potrošači cijene brandove okrenute održivosti

02.11.2017
Potugalski potrošači sve više cijene posvećenost brandova raznolikosti i održivosti te su spremni za njih i platiti više, izvještava Nielsen.
 
Online studija koju je provela organizacija koja se bavi istraživanjem navika potrošača pokazuje da na odluku o kupnji utječe nekoliko faktora, pri čemu 77% potrošača kaže da će vjerojatnije posegnuti za brandom koji je protiv diskriminacije.
 
 
Za portugalske potrošače raznolikost i pakiranje proizvoda također su važni, pa 55% ispitanika smatra da bi oni trebali zastupati osobe različite tjelesne građe kao i netradicionalne obitelji te osobe različita podrijetla, kulture i rase (47%) i različite seksualne orijentacije i rodnog identiteta (40%).
 
Studija koju je proveo Observador Cetelem pokazuje pak da 82% portugalskih kupaca prije kupnje provjerava etiketu i kvalitetu certifikata proizvoda.
 
U tome su ispred njih samo bugarski kupci.

U studiji se zaključuje da povjerenje u brand najviše određuju prodavač proizvoda i kvaliteta branda. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top