IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

Hrvatska: Predstavljena Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole

12.09.2017
Uoči obilježavanja 50. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj Coca-Cola je  predstavila Studiju o socioekonomske utjecaju Coca-Cole u Republici Hrvatskoj u 2016. godini. Zagrebačku punionicu u kojoj je 1968. proizvedena i prva hrvatska bočica Coca-Cole tim je povodom posjetila potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva Martina Dalić. 
 

Studija izrađena prema međunarodno priznatoj metodologiji obuhvatila je uz izravan utjecaj i doprinos Coca-Cole HBC Hrvatska i Coca-Cole Adria i neizravan doprinos koji se ostvaruje suradnjom s partnerima, tj. poslovanjem s 1100 dobavljača i 32 800 kupaca.
 

Gotovo 80 % ukupne Coca-Coline ponude bezalkoholnih pića na hrvatskome tržištu proizvodi se u Hrvatskoj te je godišnja proizvodnja u 2016. iznosila 142 milijuna litara bezalkoholnih pića. S 463 zaposlenika Coca-Cola je 2016. zapošljavala 24 % radne snage u hrvatskoj industriji bezalkoholnih pića, a njezin je udio u industrijskome doprinosu BDP-u iznosio 37 %.
„Ukupna je vrijednost izravnoga i neizravnoga doprinosa Coca-Cole u obliku plaća, poreza i dobiti u 2016. godini iznosila 1,8 milijardi kuna, što je 0,5 % ukupnoga iznosa BDP-a. Coca-Cola izravno stvara 219 milijuna kuna dodane vrijednosti, a svakom kunom dodane vrijednosti koju izravno stvaramo podržavamo stvaranje još 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskome gospodarstvu. Osim toga, svako radno mjesto u Coca-Coli osigurava još 18 radnih mjesta unutar našeg lanca vrijednosti", naglasila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju ustvrdivši kako i podaci iz Studije potvrđuju da je Coca-Cola važan dio hrvatskoga gospodarstva.   
 


Od ukupnoga doprinosa Coca-Cole BDP-u na porezne prihode otpada 1,173 milijardi kuna, odnosno 65 %. Stoga je Coca-Cola svojim izravnim i neizravnim doprinosom osigurala 1 % ukupnoga iznosa poreznih doprinosa uplaćenih u Hrvatskoj u 2016. godini.


„Coca-Cola je istodobno dio velikoga međunarodnog sustava i hrvatska tvrtka koja je duboko povezana sa zajednicom u kojoj posluje već gotovo pola stoljeća. Svjesni širine našega utjecaja kao svjetskoga predvodnika u industriji bezalkoholnih pića te odgovornosti koju to mjesto nosi u poslovanju primjenjujemo najviše profesionalne i etičke standarde te načela društveno odgovornoga i održivoga poslovanja. Sa svim svojim dionicima razvijamo partnerske i obostrano korisne odnose, ulažemo neprestane napore u brigu o okolišu i doprinosimo poboljšanju života naših sugrađana različitim projektima u zajednici. U prošlih pet godina u Hrvatskoj smo u projekte u zajednici uložili 9 milijuna kuna. Potrošnju vode smanjili smo za 16 %, a proizvodnju otpada za 39 %", istaknuo je Stojan Ivanov, direktor franšize Coca-Cole za Bugarsku, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.


Nakon predstavljanja rezultata Studije održana je panel-rasprava na temu „Doprinos poduzeća društvu i važnost implementacije društveno odgovornog poslovanja” u kojoj su sudjelovali osječki gradonačelnik Ivan Vrkić, glavni direktor Hrvatske udruge poslodavaca Davor Majetić, predsjednik uprave tvrtke Vetropack Straža Tihomir Premužak te direktor tvrtke Magma Josip Repalust.



Nazad
 
 
 
 
back to top