IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska: Preuređen i ponovno otvoren Lidl na zagrebačkoj Knežiji

04.09.2017
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže, koja trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Na zagrebačkoj Knežiji ponovo je otvorena Lidlova trgovina koja je preuređena prema modernom konceptu gradnje i dizajna.
 
 
Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, olakšan pristup osobama s invaliditetom, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Lidl svojim kupcima danas ponovno otvara vrata još jedne moderne trgovine. Kupci će tako imati priliku ostvariti razne pogodnosti – od 4. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman pekarskih proizvoda, od 7. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman voća i povrća te 20% popusta na svježu, domaću piletinu od 4. rujna do 6. rujna.
Moderni koncept gradnje i uređenja za još ugodniju kupnju.

Prodajni prostor preuređene trgovine na Knežiji proširen je za oko 30 posto. Kupcima će na raspolaganju biti veći broj vanjskih i garažnih parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, veća pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine. Nove, moderne trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost. Stanovnici Zagreba tako su dobili još jednu modernu trgovinu za kupovinu, poznatu po najboljem omjeru cijene i kvalitete svih svojih proizvoda.


Nazad
 
 
 
 
back to top