IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Bugarska: Provjere kvalitete hrane zbog mogućih dvostrukih standarda

12.06.2017
U Bugarskoj je započela akcija analize hrane radi usporedbe s istim brandovima koji se prodaju u zapadnoeuropskim zemljama jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvaliteti.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva priopćeno je da državna agencija za sigurnost hrane provodi inspekcije radi usporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Europske unije.
 


Taj je potez Ministarstva potaknut zabrinutošću drugih država EU da je kvaliteta nekih brandova prehrambenih proizvoda različita od one u drugim srednjoeuropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mliječnih proizvoda, čokolade te hrane za dojenčad i malu djecu, kupljenih u Njemačkoj i Austriji, u trima velikim trgovačkim lancima koji su prisutni na europskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top