IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Bugarska: Provjere kvalitete hrane zbog mogućih dvostrukih standarda

12.06.2017
U Bugarskoj je započela akcija analize hrane radi usporedbe s istim brandovima koji se prodaju u zapadnoeuropskim zemljama jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvaliteti.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva priopćeno je da državna agencija za sigurnost hrane provodi inspekcije radi usporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Europske unije.
 


Taj je potez Ministarstva potaknut zabrinutošću drugih država EU da je kvaliteta nekih brandova prehrambenih proizvoda različita od one u drugim srednjoeuropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mliječnih proizvoda, čokolade te hrane za dojenčad i malu djecu, kupljenih u Njemačkoj i Austriji, u trima velikim trgovačkim lancima koji su prisutni na europskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top