IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Bugarska: Provjere kvalitete hrane zbog mogućih dvostrukih standarda

12.06.2017
U Bugarskoj je započela akcija analize hrane radi usporedbe s istim brandovima koji se prodaju u zapadnoeuropskim zemljama jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvaliteti.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva priopćeno je da državna agencija za sigurnost hrane provodi inspekcije radi usporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Europske unije.
 


Taj je potez Ministarstva potaknut zabrinutošću drugih država EU da je kvaliteta nekih brandova prehrambenih proizvoda različita od one u drugim srednjoeuropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mliječnih proizvoda, čokolade te hrane za dojenčad i malu djecu, kupljenih u Njemačkoj i Austriji, u trima velikim trgovačkim lancima koji su prisutni na europskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top