IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Hrvatska/Portugal: Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce

04.08.2017

Vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda Ledo započeo je s izvozom u Portugal, a prva pošiljka sladoleda već je isporučena portugalskom trgovačkom lancu Pingo Doce, javlja Poslovni Dnevnik.
 

Riječ je o najvećem maloprodajnom trgovačkom lanacu u Portugalu, a pripada grupaciji Jeronimo Martins, lideru među distributerima hrane u Portugalu i Poljskoj.






Ledov Coco Majestic premium sladoled na štapiću tako će obogatiti asortiman premium privatne marke Majestic i već se nalazi na policama navedenog trgovačkog lanca. Riječ je o sladoledu okusa kokosa sa preljevom od mliječne čokolade s komadićima kokosa.

„Ovo je tek početak suradnje s grupacijom Jeronimo Martins, novi projekti već su u pripremi za portugalsko i poljsko tržište. Konkurencija je na europskom tržištu sladoleda iznimno oštra, ali Ledo se uspio nametnuti kvalitetom i inovativnošću.",  istaknuo je Tomislav Čavlek, direktor izvoza Leda.

Ledo izvozi ukupno trećinu svoje proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažnija tržišta u regiji, a iz godine u godinu raste i broj izvoznih tržišta izvan regije. Kod iskoraka na nova tržišta, što je bio i slučaj sa posljednjim izvozom u Portugal, Ledo uspješno surađuje s Daymon Worldwide, vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance. Uz grupaciju Jeronimo Martins, Ledo prodaje svoje proizvode i drugim velikim svjetskim kompanijama, kao što su  Tesco,  Auchan,  Hofer  i IFFCO Group. 

Nazad
 
 
 
 
back to top