IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.01.2018 || NAJAVA - Food Innovation Master Class   |  Blagi rast robnog suficita EU  |  LJUBAV NA PRVO MAZANJE USANA! Stigli su fantastični novi, trendi Labellino okusi   |  Pão de Açucar uvodi novi model trgovina   |  Stagnacija prihoda Metroa u božićnom kvartalu  |  CES 2018: Najveći Hi-Tech Beauty brend FOREO okrenuo leđa CES-u  |  DIA u Madridu testira koncept trgovina u sklopu benzinskih postaja  |  Agrokor demantira prodaju Konzumovih trgovina u BiH   |  CES: Hrvatski startupi zadivili Amazon  |  Preventivan potez Lactalisa   |  Proslavite dan Sv. Vinka u Iloku  |  U devet lanjskih mjeseci uvoz je rastao po stopi od 13 posto, a izvoz od 11 posto  |  Alibaba otvara 30 novih Hema supermarketa u Pekingu  |  GEFCO najavljuje akviziciju tvrtke glt, ključnog igrača na poveznici europa-maroko  |  Promjenama u prehrani do vitke linije  |  Agrokor: Poslovanje u uzlaznom trendu, prosinac obilježio prijedlog nacrta nagodbe  |  FOREO ponovno mijenja svijet ljepote   |  Novi Teta Violeta naturally inspired deterdženti za suđe s pumpicom   |  Teta Violeta Touche de parfum omekšivači   |  Heidi i Lidl predstavljaju svoju treću kolekciju: Otkačene traper kombinacije za velike i male  |   ||
   

Crna Gora: Rast PDV-a sa 19 na 21 posto

03.01.2018
Iz većine crnogorskih marketa kažu da neće dići cijene iako bi se one mogle povećati za 1,7 odsto. 

 
Iz najvećih crnogorskih trgovačkih lanaca  su priopćili da zbog povećanja stope poreza na dodatu vrijednost (PDV) od 1. siječnja nisu povećavali maloprodajne cijene i da će se truditi, da zadrže iste cijene, osim u slučaju akciznih proizvoda kada ih ne mogu mijenjati.
 
U slučaju da ih trgovci ne povećaju, tu razliku za veći PDV će platiti iz svoje marže odnosno zarade. To je i dobar marketinški potez u borbi sa konkurencijom.

Iz Merkatora Crna Gora, koji ima 111 prodavnica  širom Crne Gore pod brendom "Idea”, "Vijestima” su kazali da neće povećavati cijene zbog veće stope poreza.

"Idea prodavnice neće povećati cijene proizvoda zbog povećanja stope PDV-a. Napominjemo da to ne važi za akciznu robu, na čije formiranje cijena mi nemamo uticaj. Pripreme za promjene poreske stope su odrađene kvalitetno, tako da će poslovanje biti redovno”, javlajju  Mercatora Crna Gora. 

U Crnoj Gori postoje samo dvije stope PDV-a, viša od 19 odnosno sada od 21 odsto i niža od sedam odsto. Niža stopa PDV-a ostaje sedam odsto, a ona se primjenjuje na osnovne životne namirnice, ljekove, medicinska i ortopedks sredstava,  knjige, štampu, udžbenike, vodu, karte za prevoz, ulaznice za pozorišta, bioskope, sportske priredbe, stočnu hranu, ali i usluge u marinama i lukuznim hotelima. Više stopa obuhvata sve ostalo - hranu, odjeću, obuću, struju, gorivo, telekomunikacione usluge, tehničke uređaje, namještaj, građevinske materijela,...

Vlada očekuje da od povećanja više stope PDV-a prihoduje oko 60 miliona eura.  

Nazad
 
 
 
 
back to top