IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

UK: Raste potražnja za food-to-go u UK

29.11.2017
IGD predviđa da će britanski sektor hrane food-to-go rasti za više od trećine u idućih pet godina i da će biti vrijedan 23,5 milijardi funta. 
 

Kafići i specijalizirane trgovine zacrtali su najviše ciljeve s obzirom na to da su iskusili prodaju od 17,4 milijardi funta, što je posljedica rasta popularnosti tih formata prodaje.
Male trgovine i supermarketi također će uživati u zdravim stopama rasta od oko 6%.

Ono što vidimo je rastući broj trgovaca, specijalista i dobavljača koji gledaju kako da iskoriste prednosti koje pruža sektor food-to-go. Znamo da potrošači češće odlaze u kupnju, veličina njihove potrošačke košarice se smanjuje i sve se češće u njima može naći food-to-go, koja postaje sasvim prirodan dio toga. Tako da taj sektor postaje sve značajniji kao izvor kupovnih misija u cjelini, izjavili su iz IGD-a. 



Nazad
 
 
 
 
back to top