IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

UK: Raste prodaja u Tescu

21.04.2017
Tescova prodaja u poslovanju u njegovoj domovini Velikoj Britaniji porasla je za 0,9% za cijelu 2016./17. godinu, što je prvi cjelogodišnji rast još od 2009./10. godine.
 
No, profit Grupe prije poreza iznosio je 145 milijuna funti, što je pad od 28% u odnosu na prošlu godinu.
 


Tesco je objavio porast od 1,3% u UK u odnosu na prošlu godinu, čemu je najviše pridonio rezultat Farm Branda, njihova vlastitog asortimana proizvoda, koji sada zauzima 46% sadržaja potrošačke košarice.

Iz Tesca dodaju da su investirali u jasnije i jednostavnije određivanje cijene – tipična potrošačka košarica je 6% jeftinija negoli u rujnu 2014., a istodobno su smanjili za 24% promocije za kupnju veće količine istog proizvoda.

Prodaja u njihovu poslovanju u Republici Irskoj neznatno je pala (-0,1%) u cijeloj godini, a međunarodna prodaja je porasla za 1,3%.
 
Ostvarili su i smanjenje troškova od 226 milijardi funti, a srednjoročni im je cilj 1,5 milijarda funti, što uključuje godišnju uštedu od 455 milijuna funti. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 

 
 
 
back to top