IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

UK: Raste prodaja u Tescu

21.04.2017
Tescova prodaja u poslovanju u njegovoj domovini Velikoj Britaniji porasla je za 0,9% za cijelu 2016./17. godinu, što je prvi cjelogodišnji rast još od 2009./10. godine.
 
No, profit Grupe prije poreza iznosio je 145 milijuna funti, što je pad od 28% u odnosu na prošlu godinu.
 


Tesco je objavio porast od 1,3% u UK u odnosu na prošlu godinu, čemu je najviše pridonio rezultat Farm Branda, njihova vlastitog asortimana proizvoda, koji sada zauzima 46% sadržaja potrošačke košarice.

Iz Tesca dodaju da su investirali u jasnije i jednostavnije određivanje cijene – tipična potrošačka košarica je 6% jeftinija negoli u rujnu 2014., a istodobno su smanjili za 24% promocije za kupnju veće količine istog proizvoda.

Prodaja u njihovu poslovanju u Republici Irskoj neznatno je pala (-0,1%) u cijeloj godini, a međunarodna prodaja je porasla za 1,3%.
 
Ostvarili su i smanjenje troškova od 226 milijardi funti, a srednjoročni im je cilj 1,5 milijarda funti, što uključuje godišnju uštedu od 455 milijuna funti. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top