IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

UK: Raste prodaja u Tescu

21.04.2017
Tescova prodaja u poslovanju u njegovoj domovini Velikoj Britaniji porasla je za 0,9% za cijelu 2016./17. godinu, što je prvi cjelogodišnji rast još od 2009./10. godine.
 
No, profit Grupe prije poreza iznosio je 145 milijuna funti, što je pad od 28% u odnosu na prošlu godinu.
 


Tesco je objavio porast od 1,3% u UK u odnosu na prošlu godinu, čemu je najviše pridonio rezultat Farm Branda, njihova vlastitog asortimana proizvoda, koji sada zauzima 46% sadržaja potrošačke košarice.

Iz Tesca dodaju da su investirali u jasnije i jednostavnije određivanje cijene – tipična potrošačka košarica je 6% jeftinija negoli u rujnu 2014., a istodobno su smanjili za 24% promocije za kupnju veće količine istog proizvoda.

Prodaja u njihovu poslovanju u Republici Irskoj neznatno je pala (-0,1%) u cijeloj godini, a međunarodna prodaja je porasla za 1,3%.
 
Ostvarili su i smanjenje troškova od 226 milijardi funti, a srednjoročni im je cilj 1,5 milijarda funti, što uključuje godišnju uštedu od 455 milijuna funti. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 

 
 
 
back to top