IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

UK: Raste prodaja u Tescu

21.04.2017
Tescova prodaja u poslovanju u njegovoj domovini Velikoj Britaniji porasla je za 0,9% za cijelu 2016./17. godinu, što je prvi cjelogodišnji rast još od 2009./10. godine.
 
No, profit Grupe prije poreza iznosio je 145 milijuna funti, što je pad od 28% u odnosu na prošlu godinu.
 


Tesco je objavio porast od 1,3% u UK u odnosu na prošlu godinu, čemu je najviše pridonio rezultat Farm Branda, njihova vlastitog asortimana proizvoda, koji sada zauzima 46% sadržaja potrošačke košarice.

Iz Tesca dodaju da su investirali u jasnije i jednostavnije određivanje cijene – tipična potrošačka košarica je 6% jeftinija negoli u rujnu 2014., a istodobno su smanjili za 24% promocije za kupnju veće količine istog proizvoda.

Prodaja u njihovu poslovanju u Republici Irskoj neznatno je pala (-0,1%) u cijeloj godini, a međunarodna prodaja je porasla za 1,3%.
 
Ostvarili su i smanjenje troškova od 226 milijardi funti, a srednjoročni im je cilj 1,5 milijarda funti, što uključuje godišnju uštedu od 455 milijuna funti. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top