IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

UK: Raste prodaja u Tescu

21.04.2017
Tescova prodaja u poslovanju u njegovoj domovini Velikoj Britaniji porasla je za 0,9% za cijelu 2016./17. godinu, što je prvi cjelogodišnji rast još od 2009./10. godine.
 
No, profit Grupe prije poreza iznosio je 145 milijuna funti, što je pad od 28% u odnosu na prošlu godinu.
 


Tesco je objavio porast od 1,3% u UK u odnosu na prošlu godinu, čemu je najviše pridonio rezultat Farm Branda, njihova vlastitog asortimana proizvoda, koji sada zauzima 46% sadržaja potrošačke košarice.

Iz Tesca dodaju da su investirali u jasnije i jednostavnije određivanje cijene – tipična potrošačka košarica je 6% jeftinija negoli u rujnu 2014., a istodobno su smanjili za 24% promocije za kupnju veće količine istog proizvoda.

Prodaja u njihovu poslovanju u Republici Irskoj neznatno je pala (-0,1%) u cijeloj godini, a međunarodna prodaja je porasla za 1,3%.
 
Ostvarili su i smanjenje troškova od 226 milijardi funti, a srednjoročni im je cilj 1,5 milijarda funti, što uključuje godišnju uštedu od 455 milijuna funti. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 

 
 
 
back to top