IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

BiH: Sarajevski kiseljak drži više od 50 posto tržišta flaširane vode u BiH

08.03.2017

U 2016. godini prodaja flaširane vode u off-tradeu (prodaja trgovcima hrane poput supermarketa i sl.) u Bosni i Hercegovini pala je za 3%, što se i očekivalo, nakon zvjezdanog rasta u 2015. godini.


Dugo i toplo ljeto 2015. godine bilo je izuzetak za Bosnu i Hercegovinu i potrošnja flaširane vode vratila se nižim razinama s relativno hladnim ljetom 2016, izvještava Indikator.ba na osnovu navoda Euromonitora, prenosi Seebiz.eu.

Tijekom 2016. godine Sarajevski kiseljak zabilježio je vrijednost udjela flaširane vode veću od 50% prvi put u promqatranom razdoblju. Nakon toga slijedi Vitinka sa 17% i sestrinska tvrtka Sarajevskog kiseljaka Jamnica sa 13%. Iz ovih podataka jasno je da dvije tvrtke iz sastava Agrokora dominiraju flaširanom vodom u Bosni i Hercegovini.

Sarajevski kiseljak, kojega podupire Agrokor sa svojim velikim kapacitetom proizvodnje, najveći je proizvođač vode u Bosni i Hercegovini. Dalje kroz lanac vrijednosti, Agrokor kontrolira jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini Konzum, koji se iskorištava za daljnju potporu dominantnom položaju flaširane vode u zemlji.

Bilo je dosta nestabilnosti na tržištu flaširane vode tijekom promatranog razdoblja, ali ukupna izvedba je vrlo pozitivna. Za iduće razdoblje očekuje se da će se tržište flaširane vode stabilizirati s obzirom na kratkoročne poticaje koji su omogućeni lansiranjem gaziranih voda s okusom.

Nazad
 
 
 
 
back to top