IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

BiH: Sarajevski kiseljak drži više od 50 posto tržišta flaširane vode u BiH

08.03.2017

U 2016. godini prodaja flaširane vode u off-tradeu (prodaja trgovcima hrane poput supermarketa i sl.) u Bosni i Hercegovini pala je za 3%, što se i očekivalo, nakon zvjezdanog rasta u 2015. godini.


Dugo i toplo ljeto 2015. godine bilo je izuzetak za Bosnu i Hercegovinu i potrošnja flaširane vode vratila se nižim razinama s relativno hladnim ljetom 2016, izvještava Indikator.ba na osnovu navoda Euromonitora, prenosi Seebiz.eu.

Tijekom 2016. godine Sarajevski kiseljak zabilježio je vrijednost udjela flaširane vode veću od 50% prvi put u promqatranom razdoblju. Nakon toga slijedi Vitinka sa 17% i sestrinska tvrtka Sarajevskog kiseljaka Jamnica sa 13%. Iz ovih podataka jasno je da dvije tvrtke iz sastava Agrokora dominiraju flaširanom vodom u Bosni i Hercegovini.

Sarajevski kiseljak, kojega podupire Agrokor sa svojim velikim kapacitetom proizvodnje, najveći je proizvođač vode u Bosni i Hercegovini. Dalje kroz lanac vrijednosti, Agrokor kontrolira jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini Konzum, koji se iskorištava za daljnju potporu dominantnom položaju flaširane vode u zemlji.

Bilo je dosta nestabilnosti na tržištu flaširane vode tijekom promatranog razdoblja, ali ukupna izvedba je vrlo pozitivna. Za iduće razdoblje očekuje se da će se tržište flaširane vode stabilizirati s obzirom na kratkoročne poticaje koji su omogućeni lansiranjem gaziranih voda s okusom.

Nazad
 

 
 
 
back to top