IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

BiH: Sarajevski kiseljak drži više od 50 posto tržišta flaširane vode u BiH

08.03.2017

U 2016. godini prodaja flaširane vode u off-tradeu (prodaja trgovcima hrane poput supermarketa i sl.) u Bosni i Hercegovini pala je za 3%, što se i očekivalo, nakon zvjezdanog rasta u 2015. godini.


Dugo i toplo ljeto 2015. godine bilo je izuzetak za Bosnu i Hercegovinu i potrošnja flaširane vode vratila se nižim razinama s relativno hladnim ljetom 2016, izvještava Indikator.ba na osnovu navoda Euromonitora, prenosi Seebiz.eu.

Tijekom 2016. godine Sarajevski kiseljak zabilježio je vrijednost udjela flaširane vode veću od 50% prvi put u promqatranom razdoblju. Nakon toga slijedi Vitinka sa 17% i sestrinska tvrtka Sarajevskog kiseljaka Jamnica sa 13%. Iz ovih podataka jasno je da dvije tvrtke iz sastava Agrokora dominiraju flaširanom vodom u Bosni i Hercegovini.

Sarajevski kiseljak, kojega podupire Agrokor sa svojim velikim kapacitetom proizvodnje, najveći je proizvođač vode u Bosni i Hercegovini. Dalje kroz lanac vrijednosti, Agrokor kontrolira jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini Konzum, koji se iskorištava za daljnju potporu dominantnom položaju flaširane vode u zemlji.

Bilo je dosta nestabilnosti na tržištu flaširane vode tijekom promatranog razdoblja, ali ukupna izvedba je vrlo pozitivna. Za iduće razdoblje očekuje se da će se tržište flaširane vode stabilizirati s obzirom na kratkoročne poticaje koji su omogućeni lansiranjem gaziranih voda s okusom.

Nazad
 
 
 
 
back to top