IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

BiH: Sarajevski kiseljak drži više od 50 posto tržišta flaširane vode u BiH

08.03.2017

U 2016. godini prodaja flaširane vode u off-tradeu (prodaja trgovcima hrane poput supermarketa i sl.) u Bosni i Hercegovini pala je za 3%, što se i očekivalo, nakon zvjezdanog rasta u 2015. godini.


Dugo i toplo ljeto 2015. godine bilo je izuzetak za Bosnu i Hercegovinu i potrošnja flaširane vode vratila se nižim razinama s relativno hladnim ljetom 2016, izvještava Indikator.ba na osnovu navoda Euromonitora, prenosi Seebiz.eu.

Tijekom 2016. godine Sarajevski kiseljak zabilježio je vrijednost udjela flaširane vode veću od 50% prvi put u promqatranom razdoblju. Nakon toga slijedi Vitinka sa 17% i sestrinska tvrtka Sarajevskog kiseljaka Jamnica sa 13%. Iz ovih podataka jasno je da dvije tvrtke iz sastava Agrokora dominiraju flaširanom vodom u Bosni i Hercegovini.

Sarajevski kiseljak, kojega podupire Agrokor sa svojim velikim kapacitetom proizvodnje, najveći je proizvođač vode u Bosni i Hercegovini. Dalje kroz lanac vrijednosti, Agrokor kontrolira jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Bosni i Hercegovini Konzum, koji se iskorištava za daljnju potporu dominantnom položaju flaširane vode u zemlji.

Bilo je dosta nestabilnosti na tržištu flaširane vode tijekom promatranog razdoblja, ali ukupna izvedba je vrlo pozitivna. Za iduće razdoblje očekuje se da će se tržište flaširane vode stabilizirati s obzirom na kratkoročne poticaje koji su omogućeni lansiranjem gaziranih voda s okusom.

Nazad
 

 
 
 
back to top