IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Slovenija: Spar u 2017. s najvećim rastom prodaje u proteklih deset godina

29.03.2018
Na godišnjoj novinarskoj konferenciji poduzeća, Spar Slovenija predstavio je prošlogodišnje rezultate koje ocjenjuju kao odlične.
 
 
Tako tvrde da drže čak 22% tržišnog udjela u Sloveniji. U prošloj su godini njihovi bruto prihodi dostigli brojku od 776 milijuna eura, što je nešto više od 4 posto u usporedbi s 2016. godinom. 

Naime,  kao što znate u Sloveniji smo od 2008. izgubili 10 godina razvoja. Ako pogledamo našu "branšu”, znači segment s namirnicama,  on se razvija drugačije od  trgovine na malo i mi smo zadovoljni. Iz pojmova o privredi znate, da je važan indeks neto duga u usporedbi s EBITDA I naš je iznad 2.
- istaknuo je generalni direktor Spar Slovenije, Igor Mervič

Nazad
 
 
 
 
back to top