IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Svjesnost o zdravijoj prehrani: Lidl Hrvatska počinje s izdavanjem position papera

20.04.2017
Potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja Na putu prema sutra počiva na tvrdnji da dugoročan uspjeh svake poslovne aktivnosti zahtijeva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov je cilj pridonijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani.
 

 
 

 
Na taj način, Lidl namjerava napraviti trajan doprinos očuvanju okoliša te dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrijednosti.
 
U skladu s tim, Lidl Hrvatska započinje s objavljivanjem position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
Prvi position paper izdan je za ribu i riblje proizvode. Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, certificirati dio svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Vijeća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council).
 
Također, do 2025. godine Lidl Hrvatska planira da sva jaja iz ponude i proizvodi koji po recepturi sadrže jaja budu iz podnog uzgoja.


Nazad
 
 
 
 
back to top