IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Hrvatska: Svjesnost o zdravijoj prehrani: Lidl Hrvatska počinje s izdavanjem position papera

20.04.2017
Potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja Na putu prema sutra počiva na tvrdnji da dugoročan uspjeh svake poslovne aktivnosti zahtijeva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov je cilj pridonijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani.
 

 
 

 
Na taj način, Lidl namjerava napraviti trajan doprinos očuvanju okoliša te dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrijednosti.
 
U skladu s tim, Lidl Hrvatska započinje s objavljivanjem position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
Prvi position paper izdan je za ribu i riblje proizvode. Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, certificirati dio svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Vijeća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council).
 
Također, do 2025. godine Lidl Hrvatska planira da sva jaja iz ponude i proizvodi koji po recepturi sadrže jaja budu iz podnog uzgoja.


Nazad
 
 
 
 
back to top