IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Hrvatska: Svjesnost o zdravijoj prehrani: Lidl Hrvatska počinje s izdavanjem position papera

20.04.2017
Potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla.
 
Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja Na putu prema sutra počiva na tvrdnji da dugoročan uspjeh svake poslovne aktivnosti zahtijeva usvajanje praksi održivosti.
 
Lidlov je cilj pridonijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani.
 

 
 

 
Na taj način, Lidl namjerava napraviti trajan doprinos očuvanju okoliša te dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrijednosti.
 
U skladu s tim, Lidl Hrvatska započinje s objavljivanjem position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda.
 
Prvi position paper izdan je za ribu i riblje proizvode. Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, certificirati dio svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Vijeća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council).
 
Također, do 2025. godine Lidl Hrvatska planira da sva jaja iz ponude i proizvodi koji po recepturi sadrže jaja budu iz podnog uzgoja.


Nazad
 

 
 
 
back to top