IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Hrvatska: Svjetska agencija Mintel objavila: Ledo sladoledi među najinovativnijima

15.03.2017

Mintel, svjetski lider za business intelligence, po drugi je put hrvatski Ledo pozicionirao kao vodećeg proizvođača i distributera sladoleda i smrznute hrane u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. U analizi koja je objavljena na njegovoj online platformi Mintel Food & Drink zaključio je da vodeći proizvođači sladoleda moraju sve zahtjevnijim potrošačima ponuditi inovativne proizvode i okuse.

 
Istaknuo je Ledov sladoled Hešteg kao primjer proizvoda koji je iskoristio snagu društvenih medija da privuče potrošače na internetu i izvan njega. Za Ledo je to veliko priznanje jer Mintel spominje najinovativnije sladolede koji dolaze upravo iz Leda te se osvrće na prošlogodišnju dodjelu nagrada Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda IICC (International Ice Cream Consortium). Zahvaljujući svom kreativnom pristupu, izuzetnim rješenjima i naprednim tehnologijama, Ledo je tada osvojio čak tri vrijedna priznanja – zlato za Ledo Hešteg te srebro za King Love i Lollipop. 
 
 

Ledo kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih inovativnih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete. Iza nas je najuspješnija poslovna godina u povijesti Ledo grupe, što nam govori da naši potrošači prepoznaju naš rad i inovativne proizvode. Posebno je zadovoljstvo i čast biti prepoznat i u međunarodnom okruženju od strane jedne tako važne svjetske institucije kao što je Mintel. Ovo nas zasigurno motivira da i dalje još odvažnije pomičemo vlastite granice, istaknuo je Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda.

Kako ističe Mintel, potrošači su često raspoloženi vrlo avanturistički te traže proizvode neobičnih tekstura i oblika, pa je Ledo Hešteg ponio prvu nagradu za najbolje komercijalno rješenje. Kao i stručnjaci IICC-a, Mintel je komentirao impresivan i jedinstven oblik Hešteg sladoleda te kombinaciju vanilije i preljeva od naranče. Radi se o sladoledu na dva štapića kakav ne postoji nigdje drugdje u svijetu, a koji se može dijeliti u stvarnom i online svijetu. To je ono što Mintel posebno naglašava jer Ledov sladoled Hešteg time zadovoljava sve veću želju potrošača da svoje osobne prehrambene navike dijele na internetu.

Uz zlato za Hešteg, IICC je Ledu dodijelio i srebro u kategoriji najboljeg sladoleda godine za King Love, vrhunski sladoled koji spaja čokoladnu mousse strukturu i punjenje od jagode, te srebro za Ledo Lollipop u kategoriji najinovativnijih sladoleda. Alex Beckett, Mintelov globalni analitičar za hranu i piće, ističe inovativnost Lollipopa, sladoleda s okusom žvakaće gume u kombinaciji ružičaste i tirkizne boje, kojeg posebnim čini to što u svojoj sredini sadrži pravu lizalicu. Beckett navodi da kombinacija tvrdih i mekanih tekstura Ledo sladoleda Lollipop ispunjava sve veću tržišnu potražnju za sladolednim iskustvom za pamćenje te da je Ledov novi proizvod nastao zahvaljujući svijesti o važnosti vizualne privlačnosti proizvoda. 



Nazad
 
 
 
 
back to top