IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.03.2017 || Ferrero ugovorio kupnju prvoklasnog američkog slastičara  |  Marko Pipunić proglašen Poduzetnikom godine  |  Poznata prva tri finalista Metro Junior Top Chefa  |  Henkel, Tommy i Hajduk Zajedno za dalmatinske nogometne klubove  |   Obnovljeni Tuš supermarket Ptuj   |  RADIONICA: NAPREDNE TEHNIKE PREGOVARANJA S TRGOVCIMA!   |  Aldi uskoro počinje poslovati u Italiji  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Linija organskih brašna Superfoods by Encian  |  Crnagoracoop izvozi kavu u SAD  |  Nova proizvodna linija za punjenje u boce Prolom vode  |  Ireni Domjanović produljen mandat članice Uprave Optima Telekoma  |  Kompanija Jaffa preuzela Banini  |  Lactalis povisio ponudu za kupnju Parmalata  |  Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  P&G i METRO ukazuju na globalni problem nedostatka pitke vode  |   Kofola u 2016.: postojan rast u Češkoj i Slovačkoj, širenje u Adriatic regiji te oporavak u Poljsk  |  „Superheroji po vašoj mjeri” i P&G  |  Njemački lanci u Australiji  |  SPOT platforma za upravljanje opskrbnim lancem doživjela je veliku nadogradnju  |   ||
   

Hrvatska: Svjetska agencija Mintel objavila: Ledo sladoledi među najinovativnijima

15.03.2017

Mintel, svjetski lider za business intelligence, po drugi je put hrvatski Ledo pozicionirao kao vodećeg proizvođača i distributera sladoleda i smrznute hrane u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. U analizi koja je objavljena na njegovoj online platformi Mintel Food & Drink zaključio je da vodeći proizvođači sladoleda moraju sve zahtjevnijim potrošačima ponuditi inovativne proizvode i okuse.

 
Istaknuo je Ledov sladoled Hešteg kao primjer proizvoda koji je iskoristio snagu društvenih medija da privuče potrošače na internetu i izvan njega. Za Ledo je to veliko priznanje jer Mintel spominje najinovativnije sladolede koji dolaze upravo iz Leda te se osvrće na prošlogodišnju dodjelu nagrada Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda IICC (International Ice Cream Consortium). Zahvaljujući svom kreativnom pristupu, izuzetnim rješenjima i naprednim tehnologijama, Ledo je tada osvojio čak tri vrijedna priznanja – zlato za Ledo Hešteg te srebro za King Love i Lollipop. 
 
 

Ledo kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih inovativnih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete. Iza nas je najuspješnija poslovna godina u povijesti Ledo grupe, što nam govori da naši potrošači prepoznaju naš rad i inovativne proizvode. Posebno je zadovoljstvo i čast biti prepoznat i u međunarodnom okruženju od strane jedne tako važne svjetske institucije kao što je Mintel. Ovo nas zasigurno motivira da i dalje još odvažnije pomičemo vlastite granice, istaknuo je Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda.

Kako ističe Mintel, potrošači su često raspoloženi vrlo avanturistički te traže proizvode neobičnih tekstura i oblika, pa je Ledo Hešteg ponio prvu nagradu za najbolje komercijalno rješenje. Kao i stručnjaci IICC-a, Mintel je komentirao impresivan i jedinstven oblik Hešteg sladoleda te kombinaciju vanilije i preljeva od naranče. Radi se o sladoledu na dva štapića kakav ne postoji nigdje drugdje u svijetu, a koji se može dijeliti u stvarnom i online svijetu. To je ono što Mintel posebno naglašava jer Ledov sladoled Hešteg time zadovoljava sve veću želju potrošača da svoje osobne prehrambene navike dijele na internetu.

Uz zlato za Hešteg, IICC je Ledu dodijelio i srebro u kategoriji najboljeg sladoleda godine za King Love, vrhunski sladoled koji spaja čokoladnu mousse strukturu i punjenje od jagode, te srebro za Ledo Lollipop u kategoriji najinovativnijih sladoleda. Alex Beckett, Mintelov globalni analitičar za hranu i piće, ističe inovativnost Lollipopa, sladoleda s okusom žvakaće gume u kombinaciji ružičaste i tirkizne boje, kojeg posebnim čini to što u svojoj sredini sadrži pravu lizalicu. Beckett navodi da kombinacija tvrdih i mekanih tekstura Ledo sladoleda Lollipop ispunjava sve veću tržišnu potražnju za sladolednim iskustvom za pamćenje te da je Ledov novi proizvod nastao zahvaljujući svijesti o važnosti vizualne privlačnosti proizvoda. 



Nazad
 

 
 
 
back to top