IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Svijet: Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju

05.12.2017
Talijanski proizvođač gotovih jela La Linea Verde planira širenje svojih aktivnosti na baltičke zemlje i Srbiju, što je svojevrsno premošćivanje njihova ulaska na tržišta istočne Europe i Rusije, govore izvješća.

Planove za međunarodno širenje otkrio je komercijalni direktor Andrea Battagliola u intervjuu novoj agenciji Radicor.
 
Rekao je da bi prihod u 2017. trebao biti oko 240 milijuna eura, veći za 6% u odnosu na 225 mil. eura u 2016., od čega bi 30% trebalo biti od izvoza, što je postotak koji bi se trebao zadržati i u 2018.

Ta obiteljska kompanija postigla je pozitivne rezultate u Austriji, Belgiji, Poljskoj i Češkoj Republici, a do kraja godine planira otvoriti tvornicu u Srbiji.
 


Također je objavila pozitivne rezultate u Španjolskoj, gdje je prisutna od 2008. preko tvrtke Vegetales Linea Verde Navarra. Očekuje se da će promet za 2017. u Španjolskoj porasti za oko 30% na 45 mil. eura, a sličan se trend očekuje i u 2018.

Među prioritetima su male akvizicije kao što je kuhano povrće i širenje Manerbo industrijskog parka, s pažnjom usmjerenom na potporu rastu u Italiji i u inozemstvu. Projekt će biti završen do 2020. s ukupnom investicijom od 15 mil. eura vlastitih i kreditnih sredstava.

Ipak, Italija ostaje u fokusu pozornosti Grupe kad je riječ o osvajanju liderske pozicije u organskom sektoru.

Nakon što su ljetos pustili u prodaju četiri nova referentna proizvoda, uključujući špagete od povrća, kompanija je nedavno dodala i dvije nove gurmanske juhe.
 
La Linea Verde prodaje svoje proizvode na tržištu pod brandom DimmidiSi. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top