IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   ||
   

Svijet: Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju

05.12.2017
Talijanski proizvođač gotovih jela La Linea Verde planira širenje svojih aktivnosti na baltičke zemlje i Srbiju, što je svojevrsno premošćivanje njihova ulaska na tržišta istočne Europe i Rusije, govore izvješća.

Planove za međunarodno širenje otkrio je komercijalni direktor Andrea Battagliola u intervjuu novoj agenciji Radicor.
 
Rekao je da bi prihod u 2017. trebao biti oko 240 milijuna eura, veći za 6% u odnosu na 225 mil. eura u 2016., od čega bi 30% trebalo biti od izvoza, što je postotak koji bi se trebao zadržati i u 2018.

Ta obiteljska kompanija postigla je pozitivne rezultate u Austriji, Belgiji, Poljskoj i Češkoj Republici, a do kraja godine planira otvoriti tvornicu u Srbiji.
 


Također je objavila pozitivne rezultate u Španjolskoj, gdje je prisutna od 2008. preko tvrtke Vegetales Linea Verde Navarra. Očekuje se da će promet za 2017. u Španjolskoj porasti za oko 30% na 45 mil. eura, a sličan se trend očekuje i u 2018.

Među prioritetima su male akvizicije kao što je kuhano povrće i širenje Manerbo industrijskog parka, s pažnjom usmjerenom na potporu rastu u Italiji i u inozemstvu. Projekt će biti završen do 2020. s ukupnom investicijom od 15 mil. eura vlastitih i kreditnih sredstava.

Ipak, Italija ostaje u fokusu pozornosti Grupe kad je riječ o osvajanju liderske pozicije u organskom sektoru.

Nakon što su ljetos pustili u prodaju četiri nova referentna proizvoda, uključujući špagete od povrća, kompanija je nedavno dodala i dvije nove gurmanske juhe.
 
La Linea Verde prodaje svoje proizvode na tržištu pod brandom DimmidiSi. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top