IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Svijet: Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju

05.12.2017
Talijanski proizvođač gotovih jela La Linea Verde planira širenje svojih aktivnosti na baltičke zemlje i Srbiju, što je svojevrsno premošćivanje njihova ulaska na tržišta istočne Europe i Rusije, govore izvješća.

Planove za međunarodno širenje otkrio je komercijalni direktor Andrea Battagliola u intervjuu novoj agenciji Radicor.
 
Rekao je da bi prihod u 2017. trebao biti oko 240 milijuna eura, veći za 6% u odnosu na 225 mil. eura u 2016., od čega bi 30% trebalo biti od izvoza, što je postotak koji bi se trebao zadržati i u 2018.

Ta obiteljska kompanija postigla je pozitivne rezultate u Austriji, Belgiji, Poljskoj i Češkoj Republici, a do kraja godine planira otvoriti tvornicu u Srbiji.
 


Također je objavila pozitivne rezultate u Španjolskoj, gdje je prisutna od 2008. preko tvrtke Vegetales Linea Verde Navarra. Očekuje se da će promet za 2017. u Španjolskoj porasti za oko 30% na 45 mil. eura, a sličan se trend očekuje i u 2018.

Među prioritetima su male akvizicije kao što je kuhano povrće i širenje Manerbo industrijskog parka, s pažnjom usmjerenom na potporu rastu u Italiji i u inozemstvu. Projekt će biti završen do 2020. s ukupnom investicijom od 15 mil. eura vlastitih i kreditnih sredstava.

Ipak, Italija ostaje u fokusu pozornosti Grupe kad je riječ o osvajanju liderske pozicije u organskom sektoru.

Nakon što su ljetos pustili u prodaju četiri nova referentna proizvoda, uključujući špagete od povrća, kompanija je nedavno dodala i dvije nove gurmanske juhe.
 
La Linea Verde prodaje svoje proizvode na tržištu pod brandom DimmidiSi. (www.esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top