IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Bugarska: Talijanski NaturaSi otvorio prvu trgovinu u Bugarskoj

14.07.2017
Najveći lanac bio supermarketa u Italiji NaturaSi, započeo je svoje poslovanje i u Bugarskoj u kojoj je otvoren prvi maloprodajni objekt.
 

NaturaSi, najveći lanac bio supermarketa u Italiji počeo je širiti svoje poslovanje i izvan matičnog tržišta otvaranjem prvog supermarketa u Sofiji.
Prodajni objekt prostire se na 240 kvadrata prodajne površine, a kupcima nudi više od 4.000 certificiranih organskih proizvoda.

U ponudi se nalazi širok izbor tjestenine, riže, konzervirane hrane, svježe voće i povrće, suhomesnati proizvodi, kozmetika i proizvoda za čišćenje.
U pitanju su objekti koji će poslovati kroz franšizu, a ispred NaturaSi Bugarska Marina Bančeva je istaknula: "Cilj je da sve što se kupuje u našim trgovinama bude bez čitanja deklaracije jer se zna da su svi naši proizvodi certificirani i organski, prenosi retailserbia.com

Nazad
 
 
 
 
back to top