IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 22.11.2017 || Dvodnevni trening - NLP: business skills booster  |  19 godina prijateljstva Žuje i hrvatske nogometne reprezentacije  |  Božićno izdanje mljevene kave Arabesca   |  #Kidstakeover!  |  Otvorena nova BIPA poslovnica u Špansko - Oranice  |  Atlantic Grupa pokrenula proizvodnju Argete u SAD-u  |  Novi Zvijezdin šlag  |  Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera  |  Vina i šampanjci iz svih krajeva Hrvatske i svijeta  |  HEINEKEN Hrvatska u Karlovcu otvorio zeleno skladište  |  Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu  |  Otvoren novi supermarket Ribola u Kaštel Starome  |  Atlanticu međunarodna nagrada za ljudske resurse  |  Dr. Oetker 9 TORTI jedinstveni novitet za sve sladokusce!  |  Franckova uspješna kampanja prerade cikorije  |  Alufix - nove mirisne vreće za smeće!  |  Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak  |  P&G i Kaufland: Iz ljubavi prema djeci  |  Aldi uspješan s premium segmentom  |  Raste potražnja za food-to-go u UK  |   ||
   

Hrvatska: Tata i sin Navojec u Žujinom dirljivom božićnom TV spotu

14.11.2017
Da jabuka ne pada daleko od stabla dokazao je novi Žujin božićni TV spot u kojem se u glumačkim vještinama osim Gorana Navojca okušao i njegov otac Zlatko Navojec. Goran Navojec je na iznenađenje svih koji su sudjelovali u snimanju novog Žujinog spota pozvao svog oca kako bi nas podsjetio da tijekom ovih blagdana pronađemo vremena za svoje najbolje prijatelje - svoje roditelje.
 
Osim što je ugostio svog oca u TV spotu, Goran je pokazao i zavidan talent u glazbenom smislu, otpjevavši u vrlo emotivnoj izvedbi pjesmu „Dite moje", posebno skladanu za ovu priliku.
 

Upravo je cilj nove Žujine božićne kampanje da nas podsjeti kako se bliži onaj dio godine kada zbog blagdanskog ludila često zaboravimo na naše najbliže. Žuja i njen poznati glumački trojac – Rene Bitorajac, Goran Bogdan i Goran Navojec (sa svojim tatom Zlatkom), odlučili su nas podsjetiti da u vrijeme blagdana ne zaboravimo na one prijatelje koje najduže znamo, a s kojima se najmanje družimo – naše roditelje te da zajedno s njima nazdravimo prekrasnim blagdanskim trenutcima uz omiljeno pivo.

„Izuzetno smo ponosni na našu ovogodišnju božićnu kampanju jer da bi Žuja mogla slaviti sve one znane i neznane prijatelje koje imamo ili smo imali, mora odati počast najbojim prijateljima koje ćemo ikada imati. Zato je ovo kampanja posvećena svim našim mamama i tatama i služi kao podsjetnik svima nama da za njih uvijek pronađemo vremena", rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga Zagrebačke pivovare.

Nazad
 
 
 
 
back to top