IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  HiPP Croatia prepoznat kao Poslodavac Partner i treći put!  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |   ||
   

Svijet: Tesco planira novi diskontni lanac

12.02.2018
Britanski trgovački lanac Tesco ima u planu otvaranje novog diskonta kako bi konkurirao Aldiju i Lidlu.
 

Prema pisanju Sunday Times-a, Tesco radi na razvoju novog maloprodajnog branda s konzultantskom kućom Boston Consulting Group u namjeri da konkurentnim cijenama stane rame uz rame s njemačkim diskonterima.

Isti izvor navodi da je trgovac od nekih proizvođača privatne robne marke tražio potpisivanje ugovora o povjerljivosti prije ulaska u projekt, koji će u ponudi imati ograničen broj kategorija i vrsta proizvoda u odnosu na standardnu Tescovu ponudu.

Najnovije brojke o tržišnom udjelu, koje je objavio Kantar Worldpanel, pokazuju da je Tesco i dalje najveći trgovački lanac u zemlji, s 27,8% tržišnog udjela, dok su njemački diskonteri najbrže rastući rivali.

U posljednjem tromjesečju, Lidl i Aldi izvjestili su o rastu od 16,5%, odnosno 16,2%, i dostigli kombinirani tržišni udio od 11,9%.
Tesco je prije izvjesnog vremena započeo reorganizaciju poslovanja na domaćem i međunarodnim tržištima.

Nazad
 
 
 
 
back to top