IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

Svijet: Tesco planira novi diskontni lanac

12.02.2018
Britanski trgovački lanac Tesco ima u planu otvaranje novog diskonta kako bi konkurirao Aldiju i Lidlu.
 

Prema pisanju Sunday Times-a, Tesco radi na razvoju novog maloprodajnog branda s konzultantskom kućom Boston Consulting Group u namjeri da konkurentnim cijenama stane rame uz rame s njemačkim diskonterima.

Isti izvor navodi da je trgovac od nekih proizvođača privatne robne marke tražio potpisivanje ugovora o povjerljivosti prije ulaska u projekt, koji će u ponudi imati ograničen broj kategorija i vrsta proizvoda u odnosu na standardnu Tescovu ponudu.

Najnovije brojke o tržišnom udjelu, koje je objavio Kantar Worldpanel, pokazuju da je Tesco i dalje najveći trgovački lanac u zemlji, s 27,8% tržišnog udjela, dok su njemački diskonteri najbrže rastući rivali.

U posljednjem tromjesečju, Lidl i Aldi izvjestili su o rastu od 16,5%, odnosno 16,2%, i dostigli kombinirani tržišni udio od 11,9%.
Tesco je prije izvjesnog vremena započeo reorganizaciju poslovanja na domaćem i međunarodnim tržištima.

Nazad
 
 
 
 
back to top