IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Italija: Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura

19.02.2018
Prema podacima agencije Bevitalia, na tržištu Italije posluje 135 punionica vode koje plasiraju 255 brandova.
 

Ukupna proizvodnja dostigla je 14 milijardi eura (skok sa 13,8 milijardi litara u 2016.), od kojih je 12,65 milijardi litara popijeno u Italiji, a ostatak u izvozu.

S izvozom vrijednim 480 milijuna eura, Italija je drugi po veličini svjetski izvoznik vode, odmah iza Francuske (izvozna vrijednost 600 milijuna eura), koja je poznata po brendovima Evian (Danone) i Perrier (Nestlé).

Prirodna mineralna voda predstavlja 68% ukupne flaširane vode konzumirane u Italiji, dok je 18% gazirana voda. Najveći dio prodaje (69%) ostvaren je u hipermarketima, supermarketima i diskontnim radnjama, a slijede tradicionalne radnje (10%) i HoReCa kanal (21%). U pogledu pakiranja, vodom se najviše pune velike PET boce (81%), a slijede staklene boce (17%) i druge vrste ambalaže (2%).

Tržišni lideri

Osam vodećih proizvođača (Sanpellegrino Nestlé Waters, San Benedetto, Fonti di Vinadio, Gruppo Norda, Lete, Ferrarelle, Cogedi i Spumador) drži većinski tržišni udio (73.5%), s ukupnom količinom od 10,29 milijardi litara godišnje.

Grupa Sanpellegrino potvrdila je svoju lidersku poziciju s ostvarenim prihodom od 895 milijuna eura i tržišnim udjelom od 18.6%. Tijekom posljednjih nekoliko godina, kompanija je zaokružila strategiju regionalnog dezinvestiranja poslovanja, stavljajući fokus na nacionalne i međunarodne brandove, uključujući brandove San Pellegrino, Acqua Panna, Levissima i Nestlé Vera.

San Benedetto nalazi se na drugom mjestu s 592 milijuna eura prihoda i tržišnim udjelom od 17,1%. Punionica je nastavila s teritorijalnim širenjem i u ovom trenutke posjeduje šest proizvodnih pogona za brandove San Benedetto, Guizza, Acqua di Nepi, Cutulo Rionero, Pura da Roccia i Antica Fonte da Salute brands. Treća po veličini kompanija Fonti di Vinadio ujedno je i najbrže rastuća, s ostvarenim godišnjim prihodom od 300 milijuna eura.  

Iz Udruženja industrije mineralne vode, Mineracqua, kažu da prosječna godišnja potrošnja vode u Italiji iznosi 20 litara po glavi stanovnika i da prostor za dalji rast postoji.

Izvor: esmmagazine.com 

Nazad
 
 
 
 
back to top