IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 21.07.2017 || Lidl ulistao 10 domaćih dobavljača u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“  |  Co-operative objavio 15%-tni rast prodaje džina  |   Marko Đerek imenovan za člana Uprave Podravke d.d.  |  Ne propustite Feričanačku berbu grožđa  |  Carlsberg kupuje britansku pivovaru u sklopu joint venture programa  |  U svibnju 13%-tni rast prodaje hrane, pića i duhanskih proizvoda  |  McCormick kupuje prehrambeni segment Reckitt Benckiser-a za 4,2 milijarde dolara  |  U Kauflandu Sinjoretovo bit će otvoreno 80 radnih mjesta  |  Institut Ruđer Bošković i Atlantic Grupa zajednički razvijaju novi proizvod  |  Nova Franckova internetska stranica  |   Uprava Mercatora negira da spada pod Lex Agrokor  |  Podravka začinila egzibicijski meč otvorenja ATP-a u Umagu  |  Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu  |  Carrefour postavlja prvi vertikalni vrt  |  Vrhunski glazbeni doživljaji na drugom danu festivalu Ultra Europe  |  Bingo preuzima jedan od objekata Konzuma u Zenici  |  Ramljak dobiva ovlast i nad Mercatorom   |  Rekordni prinosi pšenice u Belju  |  Tvornica zdrave hrane otvorila svoja vrata svim ljubiteljima supernamirnica  |  Talijanski NaturaSi otvorio prvu trgovinu u Bugarskoj  |   ||
   

Hrvatska: Tvornica zdrave hrane otvorila svoja vrata svim ljubiteljima supernamirnica

14.07.2017
Zagreb je dobio novu adresu za sve ljubitelje zdravog načina života. Tvornica zdrave hrane otvorila je svoja vrata u trgovačkom centru Point te razveselila sve obožavatelje zdrave hrane i one koji će to tek postati. 
 

Nakon što već niz godina istoimeni webshop nudi veliki izbor namirnica i izvrsnu uslugu, svojim posjetiteljima na webstranici svakodnevno nude i korisne savjete te recepte. Ipak za sve one koji više vole uživati u doživljaju kupovine, nakon zagrebačke Malešnice gdje je otvoreno prvo prodajno mjesto Tvornice zdrave hrane, trgovački centar na Vrbanima pokazao se kao idealna lokacija za otvorenje nove poslovnice. 

„Svakom kupcu pristupamo individualno, dajemo besplatne savjete vezane uz prehranu i osmišljavamo recepte koje kuhamo mi i naši bližnji. Sve ono što mi probamo, dijelimo s fanovima na Facebooku, s čitateljima na portalu i s kupcima u našim poslovnicama i vjerujemo da je baš zbog toga naša zdrava priča nešto drugačija od ostalih", dodala su dvojica mladih poduzetnika Elvis Kajtazović i Dominik Milolož, dvojac koji se krije iza popularnog branda bio trgovine. Najponosniji szu na to što zajedno s kupcima grade brand i Tvornicu zdrave hrane kao interaktivnu platformu koja se pozicionirala ne samo kao trgovina nego kao mjesto za edukaciju, informiranje, savjetovanje ili jednostavnu razmjenu zdravih recepata. 

Nazad
 

 
 
 
back to top