IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 18.10.2017 || Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Rumunjska: Tvrtka Danone povećala profit za 20%

19.06.2017
Tvrtka Danone Rumunjska, lider na tržištu jogurta, registrirala je prihod od 479 milijuna leja u 2016., gotovo jednak prošlogodišnjem kad je iznosio 484 milijuna, a u profitu su Francuzi napredovali do gotovo 16 milijuna leja, 20% više nego 2015.

Rezultati Danonea u Rumunjskoj 2016. godine baza su za daljnji održivi razvoj poslovanja i ulaganja, što uključuje i tvornicu u Bukureštu te podršku lokalnim partnerima u dostavi našeg mlijeka. Danone ostaje snažan lider u segmentu jogurta jer je ta kategorija naš osnovni posao,
izjavila je Natalia Gelstein Kiss, izvršna direktorica Danonea za Rumunjsku, Bugarsku, Moldaviju i zemlje u regiji Adriatic.
 


Iz priopćenja za javnost koje su izdali iz kompanije također je vidljivo da su jogurti s dodanom vrijednošću – poput onih u zdravstvenom segmentu (Activia, Actimel) i segmentu za djecu (Danonino) – imali snažan pozitivan trend u 2016., dosegnuvši dvoznamenkastu stopu rasta.
 
Moguće objašnjenje rezultata u tom segmentu, prema istraživanjimu Nielsen Shopper Consumption 2016.-2017., jest i to što su 3 od 4 Rumunja izjavila da aktivno traže zdrave proizvode i preferiraju premiuim varijante i kategorije i branda.

Jogurti s dodanom vrijednošću i dalje će ostati u fokusu naše pozornosti i u 2017. godini. Nakon nešto slabijeg početka godine stvari se sve bolje razvijaju, tako da će rezultati do kraja godine biti u skladu s očekivanjima. Opsežne kampanje za Activiju, Actimel i Danonino spremne su za ljeto, dodala je Natalia Gelstein Kiss.

U svom portfelju kompanija ima mnogo proizvodnih asotimana, od kojih je većina proizvedena u tvornici u Bukureštu. Tvornica Danone prvi je jogurt proizvela 1999., a danas proizvodi u prosjeku milijun jogurta dnevno, prerađujući više od 55 milijuna litara mlijeka, uglavnom s rumunjskih farmi.

Danone Rumunjska dio je kompanije Danone koja je aktivna u sljedećim područjima: svježi mliječni proizvodi, mineralna voda u boci, dječja hrana i poboljšana zdravstvena prehrana.

Nazad
 
 
 
 
back to top