IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 11.12.2017 || Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  NOVI Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |  Likovi iz priče Leopard i dječak oživjeli u Bajkaonici  |  Edeka uvodi prodaju nepakiranog voća i povrća  |  Talijanska La Linea Verde usmjerena na baltičke zemlje i Srbiju  |  Zaustavljene pošiljke krekera i keksa iz Srbije i BiH  |   ||
   

Rumunjska: Tvrtka Danone povećala profit za 20%

19.06.2017
Tvrtka Danone Rumunjska, lider na tržištu jogurta, registrirala je prihod od 479 milijuna leja u 2016., gotovo jednak prošlogodišnjem kad je iznosio 484 milijuna, a u profitu su Francuzi napredovali do gotovo 16 milijuna leja, 20% više nego 2015.

Rezultati Danonea u Rumunjskoj 2016. godine baza su za daljnji održivi razvoj poslovanja i ulaganja, što uključuje i tvornicu u Bukureštu te podršku lokalnim partnerima u dostavi našeg mlijeka. Danone ostaje snažan lider u segmentu jogurta jer je ta kategorija naš osnovni posao,
izjavila je Natalia Gelstein Kiss, izvršna direktorica Danonea za Rumunjsku, Bugarsku, Moldaviju i zemlje u regiji Adriatic.
 


Iz priopćenja za javnost koje su izdali iz kompanije također je vidljivo da su jogurti s dodanom vrijednošću – poput onih u zdravstvenom segmentu (Activia, Actimel) i segmentu za djecu (Danonino) – imali snažan pozitivan trend u 2016., dosegnuvši dvoznamenkastu stopu rasta.
 
Moguće objašnjenje rezultata u tom segmentu, prema istraživanjimu Nielsen Shopper Consumption 2016.-2017., jest i to što su 3 od 4 Rumunja izjavila da aktivno traže zdrave proizvode i preferiraju premiuim varijante i kategorije i branda.

Jogurti s dodanom vrijednošću i dalje će ostati u fokusu naše pozornosti i u 2017. godini. Nakon nešto slabijeg početka godine stvari se sve bolje razvijaju, tako da će rezultati do kraja godine biti u skladu s očekivanjima. Opsežne kampanje za Activiju, Actimel i Danonino spremne su za ljeto, dodala je Natalia Gelstein Kiss.

U svom portfelju kompanija ima mnogo proizvodnih asotimana, od kojih je većina proizvedena u tvornici u Bukureštu. Tvornica Danone prvi je jogurt proizvela 1999., a danas proizvodi u prosjeku milijun jogurta dnevno, prerađujući više od 55 milijuna litara mlijeka, uglavnom s rumunjskih farmi.

Danone Rumunjska dio je kompanije Danone koja je aktivna u sljedećim područjima: svježi mliječni proizvodi, mineralna voda u boci, dječja hrana i poboljšana zdravstvena prehrana.

Nazad
 
 
 
 
back to top