IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 24.06.2017 || EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama  |  Kraft Heinz razmatra kupnju Colgate-Palmolivea  |  BIPA slavi: lijepih 10 godina uz tebe!  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Grupa Cash & Carry bilježi rast u prvoj polovici fiskalne godine  |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu  |   L'Oreal: Puder po mjeri, pametna četka i UV senzor u obliku naljepnice  |  Proširenje suradnje: SPAR Hrvatska i Žito   |  Otvorenje supermarketa Plodine Nin  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award   |  Fiji voda ekskluzivno u Sparu i Intersparu  |  Brendovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine   |  Vlahović: Snažan rast svih pokazatelja poslovanja  |   Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Tvrtka Danone povećala profit za 20%  |  Amazon kupuje Whole Foods za 13,7 milijardi dolara  |  Donacija dm-a za sigurnu igru djece na suncu  |   ||
   

Rumunjska: Tvrtka Danone povećala profit za 20%

19.06.2017
Tvrtka Danone Rumunjska, lider na tržištu jogurta, registrirala je prihod od 479 milijuna leja u 2016., gotovo jednak prošlogodišnjem kad je iznosio 484 milijuna, a u profitu su Francuzi napredovali do gotovo 16 milijuna leja, 20% više nego 2015.

Rezultati Danonea u Rumunjskoj 2016. godine baza su za daljnji održivi razvoj poslovanja i ulaganja, što uključuje i tvornicu u Bukureštu te podršku lokalnim partnerima u dostavi našeg mlijeka. Danone ostaje snažan lider u segmentu jogurta jer je ta kategorija naš osnovni posao,
izjavila je Natalia Gelstein Kiss, izvršna direktorica Danonea za Rumunjsku, Bugarsku, Moldaviju i zemlje u regiji Adriatic.
 


Iz priopćenja za javnost koje su izdali iz kompanije također je vidljivo da su jogurti s dodanom vrijednošću – poput onih u zdravstvenom segmentu (Activia, Actimel) i segmentu za djecu (Danonino) – imali snažan pozitivan trend u 2016., dosegnuvši dvoznamenkastu stopu rasta.
 
Moguće objašnjenje rezultata u tom segmentu, prema istraživanjimu Nielsen Shopper Consumption 2016.-2017., jest i to što su 3 od 4 Rumunja izjavila da aktivno traže zdrave proizvode i preferiraju premiuim varijante i kategorije i branda.

Jogurti s dodanom vrijednošću i dalje će ostati u fokusu naše pozornosti i u 2017. godini. Nakon nešto slabijeg početka godine stvari se sve bolje razvijaju, tako da će rezultati do kraja godine biti u skladu s očekivanjima. Opsežne kampanje za Activiju, Actimel i Danonino spremne su za ljeto, dodala je Natalia Gelstein Kiss.

U svom portfelju kompanija ima mnogo proizvodnih asotimana, od kojih je većina proizvedena u tvornici u Bukureštu. Tvornica Danone prvi je jogurt proizvela 1999., a danas proizvodi u prosjeku milijun jogurta dnevno, prerađujući više od 55 milijuna litara mlijeka, uglavnom s rumunjskih farmi.

Danone Rumunjska dio je kompanije Danone koja je aktivna u sljedećim područjima: svježi mliječni proizvodi, mineralna voda u boci, dječja hrana i poboljšana zdravstvena prehrana.

Nazad
 

 
 
 
back to top