IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Rumunjska: Tvrtka Danone povećala profit za 20%

19.06.2017
Tvrtka Danone Rumunjska, lider na tržištu jogurta, registrirala je prihod od 479 milijuna leja u 2016., gotovo jednak prošlogodišnjem kad je iznosio 484 milijuna, a u profitu su Francuzi napredovali do gotovo 16 milijuna leja, 20% više nego 2015.

Rezultati Danonea u Rumunjskoj 2016. godine baza su za daljnji održivi razvoj poslovanja i ulaganja, što uključuje i tvornicu u Bukureštu te podršku lokalnim partnerima u dostavi našeg mlijeka. Danone ostaje snažan lider u segmentu jogurta jer je ta kategorija naš osnovni posao,
izjavila je Natalia Gelstein Kiss, izvršna direktorica Danonea za Rumunjsku, Bugarsku, Moldaviju i zemlje u regiji Adriatic.
 


Iz priopćenja za javnost koje su izdali iz kompanije također je vidljivo da su jogurti s dodanom vrijednošću – poput onih u zdravstvenom segmentu (Activia, Actimel) i segmentu za djecu (Danonino) – imali snažan pozitivan trend u 2016., dosegnuvši dvoznamenkastu stopu rasta.
 
Moguće objašnjenje rezultata u tom segmentu, prema istraživanjimu Nielsen Shopper Consumption 2016.-2017., jest i to što su 3 od 4 Rumunja izjavila da aktivno traže zdrave proizvode i preferiraju premiuim varijante i kategorije i branda.

Jogurti s dodanom vrijednošću i dalje će ostati u fokusu naše pozornosti i u 2017. godini. Nakon nešto slabijeg početka godine stvari se sve bolje razvijaju, tako da će rezultati do kraja godine biti u skladu s očekivanjima. Opsežne kampanje za Activiju, Actimel i Danonino spremne su za ljeto, dodala je Natalia Gelstein Kiss.

U svom portfelju kompanija ima mnogo proizvodnih asotimana, od kojih je većina proizvedena u tvornici u Bukureštu. Tvornica Danone prvi je jogurt proizvela 1999., a danas proizvodi u prosjeku milijun jogurta dnevno, prerađujući više od 55 milijuna litara mlijeka, uglavnom s rumunjskih farmi.

Danone Rumunjska dio je kompanije Danone koja je aktivna u sljedećim područjima: svježi mliječni proizvodi, mineralna voda u boci, dječja hrana i poboljšana zdravstvena prehrana.

Nazad
 
 
 
 
back to top