IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Rumunjska: Tvrtka Danone povećala profit za 20%

19.06.2017
Tvrtka Danone Rumunjska, lider na tržištu jogurta, registrirala je prihod od 479 milijuna leja u 2016., gotovo jednak prošlogodišnjem kad je iznosio 484 milijuna, a u profitu su Francuzi napredovali do gotovo 16 milijuna leja, 20% više nego 2015.

Rezultati Danonea u Rumunjskoj 2016. godine baza su za daljnji održivi razvoj poslovanja i ulaganja, što uključuje i tvornicu u Bukureštu te podršku lokalnim partnerima u dostavi našeg mlijeka. Danone ostaje snažan lider u segmentu jogurta jer je ta kategorija naš osnovni posao,
izjavila je Natalia Gelstein Kiss, izvršna direktorica Danonea za Rumunjsku, Bugarsku, Moldaviju i zemlje u regiji Adriatic.
 


Iz priopćenja za javnost koje su izdali iz kompanije također je vidljivo da su jogurti s dodanom vrijednošću – poput onih u zdravstvenom segmentu (Activia, Actimel) i segmentu za djecu (Danonino) – imali snažan pozitivan trend u 2016., dosegnuvši dvoznamenkastu stopu rasta.
 
Moguće objašnjenje rezultata u tom segmentu, prema istraživanjimu Nielsen Shopper Consumption 2016.-2017., jest i to što su 3 od 4 Rumunja izjavila da aktivno traže zdrave proizvode i preferiraju premiuim varijante i kategorije i branda.

Jogurti s dodanom vrijednošću i dalje će ostati u fokusu naše pozornosti i u 2017. godini. Nakon nešto slabijeg početka godine stvari se sve bolje razvijaju, tako da će rezultati do kraja godine biti u skladu s očekivanjima. Opsežne kampanje za Activiju, Actimel i Danonino spremne su za ljeto, dodala je Natalia Gelstein Kiss.

U svom portfelju kompanija ima mnogo proizvodnih asotimana, od kojih je većina proizvedena u tvornici u Bukureštu. Tvornica Danone prvi je jogurt proizvela 1999., a danas proizvodi u prosjeku milijun jogurta dnevno, prerađujući više od 55 milijuna litara mlijeka, uglavnom s rumunjskih farmi.

Danone Rumunjska dio je kompanije Danone koja je aktivna u sljedećim područjima: svježi mliječni proizvodi, mineralna voda u boci, dječja hrana i poboljšana zdravstvena prehrana.

Nazad
 
 
 
 
back to top