IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |   ||
   

Hrvatska: U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva

16.10.2017
Premijerno predstavljanje noviteta u svijetu Naturavita čajeva održano je u prekrasnom prostoru hotela Esplanade u četvrtak, 12. listopada, s početkom u 17.30 sati.
 
Prostor hotela privremeno se prerušio u prirodnu oazu u kojoj su se gosti mogli prepustiti mirisu i okusu široke palete Naturavita čajeva.
 


Predsjednik Uprave Spider Grupe Denis Nemčević, zajedno s potpredsjednikom Uprave Atlantic Grupe za korporativne aktivnosti Nevenom Vrankovićem i Jan Spiderov brand manager Branko Kičema, održali su govor o partnerskom odnosu za trgovačku marku Naturavita, te su predstavili posebno Naturavita 'kocka' pakiranje koje sadrži 10 čajnih vrećica. Novo kockasto pakiranje čajeva ujedno je i prvo takvo na našem tržištu.
 
 
Osim promjene u obliku pakiranja, povećana je vidljivost slova te je na ambalažu stavljena dvojezična deklaracija kako bi se svim kupcima pomoglo u boljem shvaćanju sastojaka. Sve promjene uvedene su s ciljem kako bi se Naturavitinim potrošačima omogućilo praktično kušanje novih okusa te im se tako ponudila široka paleta čajnih okusa. No, novo pakiranje nije bila jedina novost iz Naturavite.
 

 
Raznovrsna zbirka Naturavita čajeva dodatno je proširena s dva nova okusa koja su premijerno predstavljena na promociji, a riječ je o zanimljivim kombinacijama okusa – naranča s cimetom i kurkumom, te osvježavajućem spoju đumbira i limuna. U novim okusima imali su priliku uživati svi okupljeni, za Naturavita čajeve mogle su se čuti samo pozitivne kritike i komentari, a tražila se i šalica više.

Veliki broj posjetitelja uživao je u slatkim i slanim zalogajima, zajedno uz toplinu čaja, kvalitetne razgovore uz puno smijeha za što je ujedno i velikim dijelom bio zaslužan poznati voditelj Frano Ridjan. Talentirana Sara Renar ispunila je prostor svojim prekrasnim i jedinstvenim vokalom koji se savršeno uklopio u mirnu atmosferu toplog prostora. Mirisne kućice bile su posebna atrakcija na događanju u kojima su posjetitelji mogli uroniti u svijet Naturavite, popiti šalicu čaja i uživati u raju citrusnih mirisa limuna i tople naranče, koji su vladali prostorom.

Događaj je završio s puno nasmiješenih lica zadovoljnih gostiju koji su napustili prostor s prigodnim poklonima i ugodnim raspoloženjem za koje su zaslužni prvenstveno Naturavita čajevi.



Nazad
 
 
 
 
back to top